Gå ner 15 kilo..
Jag är 165 cm lång och väger 66 kilo. Jag vet att jag är normal viktig men jag vill gå ner 15 kilo. Jag vill må bättre. Så jag undrar, hur mycket kan jag gå ner om jag tränar 60 min 5 dagar i veckan och drar in på kolhydrater?
Tacksam för svar! 

Om du vet att du är normalviktig, varför vill du då gå ner hela 15 kilo, är min spontana fråga?
Om du vill må bättre, så dra ner rejält på socker och stärkelse och ät ordentligt med naturligt mättat fett. 
Att träna 60 minuter om dagen, 5 dagar i veckan, kommer förmodligen få dig att gå upp i vikt….
Jag har massor med fett som jag vill få bort. Trivs inte med min kropp alls som den är nu. Hur mycket ska jag träna då?:)
Låt bli att träna och ät fett istället så kommer din kropp att reglera det där själv och du får massor av tid och ork över till viktigare saker!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Carro-e… Det här är inte en snabbdiet som man kan tappa sådana kilon av som man egentligen inte behöver tappa.
Men om du äter som du ska (med LCHF) kan du få en fastare och trevligare kropp.
Jag skulle rekommendera dig att inte tänka på vikten utan bara på hur du mår ett tag. Om du är normalviktig bör dina insatser läggas på det mentala, att gilla dig själv. Där kommer motion in. Och där går vågen raka vägen ut. Men träning är bra för självförtroendet och för humöret.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna