Jag lever - hurra!
I dag är det ett år sedan jag började med LCHF och jag lever fortfarande. Dock har jag tappat 16 kilo av mitt forna jag, 37 cm i midjan och jag har inte längre kvar mina humörsvängningar, mina andningsuppehåll och mitt sockersug.
Jag kanske borde börja oroa mig men kämpar på ett tag till. 
Grattis på ett-årsdagen. Visst lever vi. Varför oroa sig när man mår så bra med kosten.

Grattis!….även om den beryktade döden inte skall infinna sig förrän efter 2 år enligt dietist.
När den inträffar så borde alla problem med ev humörsvängning och andra problem upphöra för gott, eller?
Grattis på ettårsdagen!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Tack!
Jag provar ett år till så får vi se 
grattis
det ger mej energi att fortsätta jag har bara hållt på 2,5 månad och ca 20 kg kvar att gå ner

Grattis
Jag har många månader kvarska ner till 60kg och väger 71,5 har iallafall gått ner 5kg på två månader
Jag läste din blogg och säger bara bra! 
Grattis, din blogg är härlig läsning. Jag har varit medveten om den här kosten snart ett år, men aldrig riktigt kommit igång(stupat på 3e veckan flera ggr). Din metod med delmål, ganska små, är nog bra. Jag har också svårt att se mig själv/känna hur det känns att väga runt 60, men 95 kan jag känna och visualisera. Du inspirerar mig till att ta nya tag.Ser fram emot att läsa mer om hur det går för dig.
Grattis!

Gratulerar till ettårsdagen, du ska nog se att du t.om. överlever 2-årsdagen!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Grattis till ett naturligt val i ett helt år! 

grattis grattis.. jag väntar mig en lätt väg till 1 år.. första åren går ju så fort,,

Grattis på 1-årsdagen! Jag fyller också ett år på måndag och jag är ännu vid liv… 

Hipp hurra på ettårsdagen.. ja det e väldigt konstig med den där "fettdöden" den gör inte alls ont.. ja man märker inte ens av den!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Tack alla!
#7 och 8 Vad kul att ni läser min blogg och inspireras!
Grattis Clajo!

Grattis till årsdagen - och ditt nya liv.
:-) Inge
Grattis!
Numer pensionär i Nynäshamn
GRATTIS! Men egentligen är det inte vi LCHF sekten som skall gratuleras, möjligen till vi vågar vara kärringar mot strömmen. Det är ett större under att dom där ute, dom som är som vi en gång var. Att dom fortfarande lever är i sanning ett under 
Stort grattis!
Har du nåt särskilt knep? *behöver lite inspiration, det går så himla långsamt för mig*

#19 Tack! Nåt speciellt knep har jag nog inte. Jag har stått still ett tag men tidigare så rullade det på i lagom takt. Jag äter för det mesta ganska strikt utan att äta fakir. Äter dock en del grönsaker. Sen så verkar det funka att äta lite mindre portioner och lite oftare. Tyvärr så blir det inte riktigt så att jag alltid äter på det sättet.
Grattis från mej också.
Det är bara att gå på, jag har nu passerat 15 mån med LCHF det är ett sätt att äta som passar mej.
Blodsockret ligger bra,vikten har för tillfället stannat upp men jag har gått ner - 20 kg på dessa månader samt mår alldeles förträffligt.
Lycka till i fortsättningen.