Hur många kilon har vi gått ner? Diskussion
Jag insåg att folk kanske vill diskutera de resultat som uppkommer i tråden Hur många kilon har vi gått ner, och då kan vi göra det i den här tråden, eftersom UBCL vill ha den andra ren för statistik. 
Jag har inte än men ska räkna ihop siffrorna senare i dag, om nån annan hinner göra det före mig så kommer jag inte att gråta direkt. HINT HINT. 
Det är många som har gått ner mycket, vilket är väldigt trevligt - vi får väl köra en ny Statistiktråd om ett halvår eller så, för då kanske fler har nått nya höjder. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Jennix!
Tack för all hjälp 
Jag har själv ännu inte varit inne och klickat och är naturligvis väldigt nyfiken på resultat.
Jag tänker klicka så snart jag gått ner mer än 30 kg så att jag kan få berätta hur duktig jag varit. Just nu saknas det 2,7 kg, hade gått ner 27,4 när jag vägde mig i morse, så jag hoppas vara på -30,1 omkring 20-25 november.
Och då kan jag göra en ny uträkning åt oss! 

"vi får väl köra en ny Statistiktråd om ett halvår eller så, för då kanske fler har nått nya höjder."
Det går bra att fortsätta med hur många medlemmar som helst som klickar i, ju fler desto säkrare statistik. Om alla klickar är det inte längre statistik utan ett faktiskt resultat. 
#2 Jo, jag menade mest att om ett halvår så har jag ju gått ner mer och måste då fylla i en ny vikt. Om du förstod hur jag menade. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#3 Jag förstår men . . .
Ett snitt på viktändringen ska egentligen plockas under en och samma dag/vecka och kan sedan räknas om på hela antalet medlemmar.
En ny tråd om ett halvår borde få ungefär samma resultat eftersom det då kommit till nya medlemmar som kompenserar för de som viktändrat mera.
Det är detta som styrs så bra med en poll eftersom varje markering är slutgiltig.