Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 3366 ggr
mariaaoo
0

Bakfull av godis

Åt godis igår…kunde inte hålla mig!

Allt annat bra, men kunde inte hålla mig från godiset som dukades fram.

Konsekvenser:

Mådde jätteilla på kvällen, kändes som om jag skulle spy, men gjorde inte det.

Ont i magen under natten.

Svettningar.

Grymt risig i magen idag!

Bakfull helt enkelt!!

Medlem
0

Känner samma sak efter jag ätit godis. Igår kväll hände det efter jag hade proppat i mig godis och annat skit. Imorse laddade jag med ägg och massa fett för att avgifta mig, men lite huvudvärk har jag kvar. Jag är dessutom lite hängig, så idag blir det fakir för mig har jag tänkt.

kylbalsam
0

godisbakfylla känner jag igen från tiden före lchf. jag svullnade upp som en ballong i kroppen- främst i ansiktet dagen efter och mådde pyton. tung och orkeslös. inget jag vill uppleva igen, så det är en av sakerna som får mig att hålla mig på banan nu.

#0 hoppas du har lättare att avstå från sockret nästa gång, nu när du vet hur illa du mår av det. *pepp*

Sipoas
0

Jag åt också godis igår, och chips! Fick lite ont i magen, men inte så farligt. Däremot blev jag plötsligt hemskt ledsen och tyckte att man lika gärna kunde gå och dränka sig ungefär. Nu blir det en fettig frukost så att jag blir glad igen.

mariaaoo
0

Ja, jag är avskräckt för ett tag iallafall…konstigt hur fort man glömmer när det gäller detta…har iaf boostat med massor av flott idag bl a revbensspjäll *mums*…hur länge brukar det ta innan kroppen svullnar av igen?

Funderar på att sätta en minneslapp på kylen, om hur dåligt jag mådde igår/imorse…