Kokospannkakor
Vad kan man äta till dom som är ok????
Gillar inte lingon o nån form av sylt är väl galet antar jag

Jag brukar äta dem med smör på eller vispad grädde. Bacon kan också gå bra.
"You just have to belive…"
Vispad grädde och några hallon tar jag!
Det fungerar också väldigt bra med bacon eller stekt fläsk. Som frukost, t.ex.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Ok tack för tipsen…… några som har fler tips än dessa så tar jag tacksamt emot…..
Tror att jag ska testa med frusna, tinade hallon faktiskt o kanske en klick grädde

Kom på en sak till jag gör ibland. Vispar grädden så den blir nästan lagom tjock och sen häller jag i tinade hallon och vispar lite till. Supergott!
"You just have to belive…"
Jag föredrar att bara ha grädde till, tycker det är godast.
Strö kanel på dem eller vispa grädde tillsammans med kanel.
Har rullat in skinka,röd paprika o cayennepeppar o ätit dem kalla.
När jag provade om avsköljd matjessill gick att äta utan för stor bl.skr.höjning så åt jag först plättar med kanelgrädde o avslutade måltiden med matjessill=inte helt fel för mina smaklökar.
Visst ja en gång vispade jag ihop grädde med grovhackad mörk choklad.. Riktigt jävla gott, men det triggade mig något enormt och jag överåt så det blir inte igen på ett braaaa tag.. :P

Jag åt mina med leverpastej!
Kokospannkakorna är jättegoda, äter dem gärna med vispad grädde och hallon. Men är det någon som vet ungefär hur mycket kolisar de innehåller? Jättetacksam för hjälp.

när jag kollar i calcounter på det recept jag har
2 ägg 1 dl kokosflingor o 1 dl grädde blir det
protein 2%
kolhydrater 3%
fett 40%
sen tillkomer ju smör att steka i och om man vill hallon o vispgrädde som tillbehör
Tack jobi55
Det var precis vad jag behövde veta, då kan jag äta dem med gott samvete.

Jag älskar att äta mina med creme fraiche eller turkisk yoghurt, och någon slags skinka. Skulle nog också bli gott med fiskrom eller räkor eller annat saltare, för att balansera.

Jag brukade alltid ha CF och fiskrom och ev.lite hackad rödlök påmina vanliga pannkakor,det fungerar kanske här också'