Soma Nordic - varning!!!
Jag beställde Cocosa från Soma Nordic förra veckan, och idag kom paketet, och fakturan. Det visar sig att det inte alls är fraktfritt om man inte beställer för över 800:-. Detta står INGENSTANS på hemsidan och inte heller i orderbekräftelsen (där står det klart och tydligt "porto och fraktkostnader 0.00"). Överraskningsfrakten är på 45:-.
Nåt för Sverker?
Jag skulle ringa till de och klaga samt inte betala frakten!
Ja verkligen, ring och klaga.. kanske blivit nå fel? Tänker mest på att det inte ens står i orderbekräftelsen, kanske tryckfelsnisse varit framme när fakturan skrevs?

Jag ringde, och då sa de bara att "nä, det är bara fraktfritt över 800:- så det ska vara frakt". Då blev jag osäker på om jag missat det på hemsidan, så jag lusläste den, men det står verkligen ingenstans. Så nu har jag mailat (med orderbekräftelsen bifogad) och förklarat att jag tänker betala det jag godkänt och varken mer eller mindre. Vill de bråka om det säger jag bara BRING IT ON! Känner mig muckig idag! 

Håller tummarna för dig, Aniara4.!!
"You just have to belive…"
Bra! Berätta hur det gick.

Usch, vad tråkigt… och jag som har tipsat om Soma Nordic… jag hade ingen aning om detta…
Den gången jag beställde, så beställde jag 3 burkar med smak och en utan… det blir inga 800 spänn, och då var det ingen frakt. Så antagligen har dom ändrat vilkoren, men inte uppdaterat sidan…
Jag ska leta bland fakturorna… om dom ändrat på reglerna utan att informera om det, så borde det ju stärka din sak…
"still lost in space and time"

Ta skärmdumpar på hemsidan där det skulle kunna framgå att det är frakt under 800:-