Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 1029 ggr
zunshine90
0

täntke bara säga hej och presentera mig

Hej allihopa!

Jag är ny medlem Kyss och tänkte bara presentera mig! Jag bor i norra delen av landet och körde en period med LCHF i våras med fantastiska resultat. Jag gick ner 10 kg på två månader och mådde toppen. 

Sedan hände lite saker i livet (min mamma gick bort, semester och mycket stress på jobbet), så jag började sakta gå tillbaka till maten som jag åt innan, dvs mycket kolhydrater (mackor till lunch bla.) och godis, godis och godis. Det gick bara inte att låta bli att ta det.

Nu står vågen på 4 kg + sedan i somras (väger 106) och igår bestämde jag mig att nu är det dags igen att ta tag i vikten och hur jag mår. Och ett steg är att bli aktiv här tänkte jag. 

Mvh Zunshine

molana
0

Välkommen hit!  Skrattande

Maia
0

Välkommen Zunshine90! Vad tråkigt att du haft en så ledsam händelse i ditt liv så nyss… Hoppas att du känner dig piggare och lite gladare nu och grattis till att du tar tag i maten. Jag tror, precis som du att det hjälper att vara aktiv här. Särskilt om man får lust att proppa i sig nåt olämpligt är det underbart att få gensvar i sin tråd.

Vi ses!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Raring
0

Välkommen hit och all lycka till. Tror att du tänker rätt som aktiverar dig här på forumet. Gör gärna en egen tråd där du skriver av dig med tankar och funderingar och vad du äter om du känner för det.

Mervi
0

Välkommen hit. Och lycka till!

Inke
0

Välkommen zunshine90.

SaJo123
0

Välkommen. Själv har jag kört i 5 veckor! Och det är spännande vad man lär sig på forumet här!

Stress är verkligen inte bra för mig. Går alltid upp när jag har stressiga perioder. Försökt att ta hand om dig! Unna dig bra mat och att få peppning här!

Wenn
0

Välkommen hit !Glad

jejjja
0

Välkommen hit Flört

Emea67
0

Välkommen hit!

Hoppas att det flyter på bättre denna gången Skrattande

Medlem
0