6 månaders jubileum idag!
Jag började med lchf på upprepade tips från Idun07.
Har gått ner 8 kg och runt midjan 15 centimeter!!
Orkar mycket mer än förut då jag i till ca 80% var sängligandes pga utmattningssyndrom. Bra blir jag nog aldrig men jag har fått ett liv!
Firar med att äta får i kål till frukost ;.) vemskulle trott det för ett halvår sen?
Finns det ingen grupp anonyma colamissbrukare?
Agneta

Grattis till hälsovinsterna och viktminskningen.
Stort GRATTIS!

(jag har kunnat varit president i Anonyma PepsiMax-missburkare men slutade tvärt när jag gick över helt till LCHF)
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Grattis till alla hälsovinster!
mit sug efter cola försvann när jag gick över till LCHF och jag ville inte ens bli av med det missbruket.
Fortsätt på din inslagna bana, 6 månader är lång tid så du är en klar framgångsperson
Pylle

Tack för era uppmuntrande och goa kommentarer!
När det gäller Cola så är suget precis lika starkt. Bara jag läser ordet så sätter det igång :-(
Agneta

Det är väl lustigt att du blir av med 15 cm på 8 kg och jag minskar 10 cm på 20 kg. Jag får det inte att gå ihop…det gör inte "kost-forskarna" heller men det borde väl finnas någon teknisk mätmetod för detta fenomen eller…?

Visst är det konstigt? Jag förstår inte heller, men det är väldigt bra, jag har fått midja igen :-)
Agneta
Åh va skönt för dig!! Låter super. Härligt att kraften börjar komma åter till dig.
Jag önskar dig verkligen lycka till i fortsättningen