Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 715 ggr
konichiwa
0

6 månaders jubileum idag!

Jag började med lchf på upprepade tips från Idun07.

Har gått ner 8 kg och runt midjan 15 centimeter!!

Orkar mycket mer än förut då jag i till ca 80% var sängligandes pga utmattningssyndrom. Bra blir jag nog aldrig men jag har fått ett liv!

Firar med att äta får i kål till frukost ;.) vemskulle trott det för ett halvår sen?

Finns det ingen grupp anonyma colamissbrukare?

kickelina66
0

Grattis till hälsovinsterna och viktminskningen.

maxiq
0

Stort GRATTIS!

Skrattande

(jag har kunnat varit president i Anonyma PepsiMax-missburkare men slutade tvärt när jag gick över helt till LCHF)

pitch
0

#0 Det finns ett forum för beroenden

magma
0

Grattis till alla hälsovinster!Skrattande

Pylle
0

mit sug efter cola försvann när jag gick över till LCHF och jag ville inte ens bli av med det missbruket.

Fortsätt på din inslagna bana, 6 månader är lång tid så du är en klar framgångsperson

Pylle

konichiwa
0

Tack för era uppmuntrande och goa kommentarer!

När det gäller Cola så är suget precis lika starkt. Bara jag läser ordet så sätter det igång :-(

pitch
0

Det är väl lustigt att du blir av med 15 cm på 8 kg och jag minskar 10 cm på 20 kg. Jag får det inte att gå ihop…det gör inte "kost-forskarna" heller men det borde väl finnas någon teknisk mätmetod för detta fenomen eller…?

konichiwa
0

Visst är det konstigt? Jag förstår inte heller, men det är väldigt bra, jag har fått midja igen :-)

McLaren
0

Åh va skönt för dig!! Låter super. Härligt att kraften börjar komma åter till dig.

Jag önskar dig verkligen lycka till i fortsättningenCool