Problem att skriva inlägg...
Hallå alla!
Är det bara jag som har problem när jag ska skriva inlägg? Det blir konstiga typsnitt, jättestora bokstäver, m m. Ofta när jag klickar in mig och ska börja skriva så "kastas jag ur" tråden och ut i nån periferi, alternativt så kommer min egen presentationssida upp…
Tänker - är det fler än jag - eller är det nåt fel hos mig, i datorn
eller mellan ryggstödet och tangentbordet..?? 
Nej, jag har aldrig haft några problem med det. Däremot funkar nästan aldrig sökfunktionen för mig. Jag brukar få använda google när jag ska söka på KiF. Kanske funkar bättre på andra datorer? Jag använder Mac OS X, Firefox alt. Safari.
Du kanske råkar trycka på nånting. Har märkt att vissa kombinationer av tangenttryckningar är nån slags snabbkommandon. Jag har själv en tendens att trycka mellan tangenterna eller på flera samtidigt så konstiga saker händer ganska ofta för mig.
# 1 Samma för mig.. jag har PC.
# 2 Kan vara en förklaring… alltså fel mellan ryggstöd och tangentbord..
Har nytt - jättetjusigt - tangentbord dessutom. Har inte riktigt koll på knapparna..
Ja, om du inte väntar så länge så att sidan har laddat färdigt så hamnar man på nåns presentation, så är det för mig också. Men som sagt var, du måste låta sidan ladda färdigt först. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Jag har märkt lite knepiga saker- ibland så poppar helt plötsligt rutan med "mina inlägg" upp eller dylikt. Och ibland så hinner jag lagom börja skriva på ett svar i en tråd, när helt plötsligt webbläsaren backar ett steg eller två, till förra fönstret! Knepigt. (Och jag har inte tryckt på något själv, hände heller aldrig tidigare på det "gamla ifokus".) Så länge det inte händer så ofta så klagar jag inte, men är dock nyfiken på hur, vad, varför:)
Särskilt i Safari har jag märkt att de otroligt få snabbkommandon som är inprogrammerade för KiF + Safari och fungerar ibland är lite för starka, men normalt sker det inte när man är inne i skrivrutan.
Men jag har själv aldrig varit med om att det blir större grad eller annat typsnitt. Snarare navigerar jag runt på sidan när jag inte vill det. Men det beror då alltså på att jag inte är i skrivrutan, när jag borde vara det. Fel mellan stolsrygg och tangentbord här också, alltså.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Tack för era reflektioner..
Märker att jag har tips att hämta från er alla, för allt ni beskriver händer mig..

Lutar alltså åt att det både finns lite smått strul i Kif och lite smått strul hos mig själv. Det verkar dock inte vara nåt fel på min datorutrustning, vilket jag är tacksam över. Nya prylar..