Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettfrågelåda-minmat
Läst 1971 ggr
Petra81
0

Nu blir jag galen!

Har skrivit in i min matlista under mina:

Ölkorv, står på förpackningen, 560kcal, 19g protein, 0g kolhydrater, 38g fett men när jag sparat det så står det

468kcal, 26g protein, 1g kolhydrater och 39g fett???

What???

kaifas
0

Jag kom på att om jag spar en två - tre gånger efter varandra när jag skrivit in värdena så tar den de rätta siffrorna . Don't ask me why ….men det fungerade Skrattande.

Petra81
0

Har försökt nu 5 gånger men vill fortfarande inte…får försöka några gånger till så kanske det funkar?Skrikandes

Thea
0

Så där har det blivit för mig också! Har många "*namn* igen" på min lista i minmat. Förstår inte varför den tar fel värden allt som oftast! Sen att man inte kan radera från min egen lista är tokigt…

H. Thea

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Petra81
0

Ja jag har märkt att det inte går att radera….jätte knasigt!?

Aniara4
0

Jag har samma problem (min Kabanoss innehöll plötsligt 26g alkohol Tungan ute medan kycklingfilén innehöll noll av allt och alltså borde vara perfekt bantarmat!), och har mailat stora stygga vargen som skulle titta på det.

Johannika
0

Har också märkt det där. En gång var det för att jag förde in siffrorna med ett komma mellan istället för punkt. En annan gång var det för att jag glömt att skriva hur många gram det var.

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

wine
0

Hade samma problem förre veckan länk

Och igen häromdag när jag skulle lägga in mozzarella ost.

För en vecka sedan den funkade helt plötsligt på 3:e försök.  Häromdagen tröttnade jag efter flera försök och valde en annan "ganska likt" ost från LMV istället.

TbbW
0

kan ni som har detta problem skriva ett mail till mig ( tbbw82@gmail.com ) :)

i brevet skriv vilket användar namn ni har ( altså bara användar namnet och inte lösenordet ) och vad matvaran heter som ni lakt in.

skriv gärna andra saker ni lakt märket till ( små detaljer kan betyda mycke ).

har setat de senaste månaderna och skrivit om vissa delar av minmat.net så man kan säga att en Ver2 är påväg.

så jag buggfixar endast den som är uppe nu så jag kan fortsätta jobba på den nya verren :)

tack på förhand!