Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-jag-behöver-måltidstips
Läst 2304 ggr
monolla
1

Bra Recept På nätet

magma
0

Tack! Visst är det så att det är en av Kif:s medlemmar som har den bloggen, men vem är det nu igen??? Ser att den inte finns med bland våra länkar, trodde att den gjorde det. Du som har bloggen, hojta till så lägger vi in den i länksamlingen!!

fettbramat
0

Hej magma, monolla och alla andra!

Jag har bytt mitt användarnamn i samband med att iFokus bytte profil.  Jag märkte att mitt gamla användarnamn (helena_vemmerstad) var alldeles för långt och "störde" utrymmet för själva inlägget.  Numer heter jag "Fettbramat" .

MAgma, lägg gärna till min blogg på länksamlingen. Den som finns där nu vid mitt gamla användarnamn fungerar inte. 

Tack snälla monolla för att du vill rekommendera min blogg. Det värmer att den är uppskattad av andra. Jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle få mellan 300-500 unika besökare dagligen när jag startade i årsskiftet. För mig var det ett projekt som var menat att hålla mig själv på banan och ett smart sätt att samla mina recept.

Kram på er alla LCHFare där ute!

Autoimmun
0

En jättebra sida, och tack för att du har berättat om dig. Jag håller med Annika D, och undrar om inte "experterna" som ger felaktiga och skadliga kostråd borde ställas till svars för det. Något för HSAN?

Tack också för alla härliga recept!

fettbramat
0

Tack autoimmun!

SkämsSkrattande

magma
0

2: Jaha var det du!!Skrattande Ska försöka ordna till länken. Jättetjusig blogg du har!

fettbramat
0

#5SkrattandeJapp, det är lilla jag. Tack för att du lägger till länken, känner mig hedrad.

magma
0

Det är ju tvärtom alla vi andra som kan känna oss hedrade, som får ta del av dina recept!Skrattande

lenaj
0

Gillar också din blogg och dina recept, SKARPT!!

sarag
0

Jättefin!

fettbramat
0

#8 och 9  - Tack, vad roligt!
Skrattande