Godmorgon 18 September
Då var det dags för den rutinmässiga vägnigen igen. Varje Måndag morgon. Suck! Nåja det skall ju göras för att hålla ångan uppe ?? eller ?? JAg vet att man inte borde använda den men jag vill göra det för att det är ett sätt att se om något händer plus att min man är nyfiken på hur denna "diet" funkar.
Så, vågen, Jo jag ställde mig på den igen, nu vecka 5 med SSS dieten och kunde mara konstatera att jag åter igen gått upp, tre veckor på raden.
2006-07-10
90
GI
2006-07-17
88,3
GI
2006-07-24
89
GI
2006-07-31
88,2
GI
2006-08-07
88,3
GI
2006-08-14
89
GI
2006-08-21
88,9
SSS
2006-08-28
91
SSS
2006-09-04
89,3
SSS
2006-09-11
89,6
SSS
2006-09-18
89,8
SSS
Så vad i hela friden gör jag för fel? Fick visserligen information här att det kan vara fetaosten som jag petar i mig ibland med en del svarta oliver som är orsaken. Så denna vecka skall jag strunta i fetaosten helt. Går jag fortfarande upp så är det något annat jag måste ta bort eller minska på. Jag tror jag skall ta bort lite av grädden och enbart lålla mig till grädde i té:t och kaffet (jom jag nästan aldrig dricker.
Men det är så TRÅKIGT när det håller på på detta viset. Jag har en super trevlig Mål-vinst-present av min man, och det är att när jag nått 61Kg skall han köpa mig ett växthus !!!! Något jag önskat mig i MÅNGA år! Så jag har ju en morot att jobba mot, men det är trist när det går på detta viset som det nu gör.
SUCK!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Hejsan
jag har hållit på ungefär lika länge som du.. men bara kört LChf,
första veckan rasade nästan 4 kilo av mej..
sedan har jag blivit av med ännu ett..
men….
jag går upp emellanåt.. pendlar 1-2 kg.. upp och ner.. det känns lite taskigt för min man han bara går neråt.. trots att han dricker ett par öl till helgen
men..
jag har ju även mitt måttband.. och där har midjan minskat ca 1 cm / vecka.. jag har mätt mej de senaste 3 veckorna..
då känns det ju genast lite mer possitivt.
och framförallt så mår min mage mycket bättre och jag litar på folket härinne som varit med lite längre *ler*
du .. det lossnar nog för oss oxå ska du se vännen.. jag tror att övervikten omfördelas på nåt skumt sätt för att rätt som det är bara rassla av en…
kramiz från en som inte ger upp
. jag mår ju för bra för det….
Skulle vara intressant om du skrev ner en vanlig dags mat så man kan lura lite på var i felet kan ligga (om det finns något där). Men jag är ingen strikt LC:are (läs på min info) men jah har hållt på länge och jag går ner i vikt men saktare nu när det inte är lita många kg kvar.