Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1154 ggr
Karen
0

morklaggning har i UK

Igar kvall sag jag annu ett tv program har i UK ,om en 20 aring med ung 30kg overvikt, som  fick en ''make over'' dvs hon fick titta pa all den ''labbiga'' feta mat som hon atit , och fick goda rad om hur hon ska ata istallet. Sa var det forstas info om hjartat och fetter och allt det dar!!!  Har inte hort mycket tyvarr om denna kost har, verkar helt morkerlagt!!! Kanske skulle jag ta och skriva en bok!!!!!! The ''NEW'' way of eating and being Happy!! Jag vagar knappt knysta om  vad jag ater, annu mindre tala om att jag ger bada mina barn gradde och smor!! Jag jobbar ju  in en skola, vi har sk ''healty eating sceme'' dvs till skollunch blir det Pasta Pasta och sa Mycket Potatis…..Trotta BARN??!!!!!

Vi kampar val vidare!!
En trevlig Weekend till er alla!!!

Pasi
0

Ni har ju iallafall en som vågar propagera för en kost med mer fett - Dr Briffa!Glad

UBCL
0

Karen,

jag förstår att du hamnar i kläm! Här får du en länk till en amerikansk muskelbyggare som förklarar sammnhangen mycket bra:

The Saturated Fat & Cholesterol Myth Destroyed!!

Karen
0

tack UBCL.

Saken ar ju den att nar jag sager 'men i Sverige dar finns en doktor…..'' och i Sverige ar det valdigt manga som ar inne pa den har dieten..''' vad tror ni folk har tycker…

Hela vastvarlden ar ju sa fastrotad i detta fat-less atande, sa nar man ser det fran ''var'' synpunkt ar det ju verkligen  arhundradets blasning som vi akte pa!!