Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 712 ggr
Velour
0

Måste man räkna?

Har kört LCHF nu i 1månad på prov, jag orkar inte hålla på att räkna. Har gått ner 4,5kg nu och känner inget sockersug (innan var jag extremt godis sugen varje dag och åt i stort sett godis varje dag) Jag har ca: 30kg övervikt och hoppas att jag kan fortsätta så här UTAn att räkna?

Jag dricker pepsi max varje dag… JA vet att det inte e bra men det funkar för mig, blir inte socker sugen av det. Äter ganska mycket blomkål oxå men har inte märkt att det påverkar heller.

Äter ganksa mycket grädde/creme frashie oxå.

Är det ok att äta så här? Ni experter, om jag drar ner på mjölprodukter och kankse slutar med min pepsi max kan det påverka min viktnedgång yttligare?

Denna månade har jag legat på drygt 1,1kg/veckan

clajo
0

Om du går ner i vikt, verkar det ju som om ditt koncept funkar och det är bara att fortsätta i samma stil! Glad

andreas0
0

#0, Nej, man måste inte räkna. Det är inget krav alls, dom som gör det gör det för att dom är nyfikna eller har särskilda behov.

Fortsätt som du gör bara. Fungerar sockerfri pepsi för dig så är det ditt val, men om viktnedgången skulle upphöra så testa att sluta med det.