Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 879 ggr
cambiasso
0

cambiasso

man 47år ca 190lång.januari 2004. 136kg idag 83kg typ2daibetes har försvunnit (men den är nog bara latent)med vikten och visst var omställningen jobbig med ett grymt sockersug.jag har nog under hela mitt vuxna liv varit mer eller mindre överviktig.fötterna är fortfarande torra händerna likaså.ögonen är lika rödsprängda som förr.men morgonhumöret är fantastiskt att inte ha som första tanke att äta äta äta äta äta.utan lungt kunna starta igång med nåt annat vilket jag aldrig kunnat förut före en mäktig frukost och en jädrans massa kaffe(som jag för övrigt har slutat med och även snus)….

Margareta
0

Välkommen till oss cambiasso och trevligt att Du vill skriva Din presentation i Gruppen för Medlemmar…

Detta är också en uppmuntran till Er som ännu inte gjort det…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Välkommen! Kul men flera män här. Och underbart att få läsa om att du blivit friskade med maten.

Fibblan
0

Välkommen hit till denna härliga sida. Här är den ena tokigare än den andra, men vad det underlättar*S*   Hoppas du kommer trivas.

Amiechan
0

Välkommen! 

#3: Jag hoppas du räknar in mig bland de tokiga Fibblan, annars blir jag besviken på dig ;-)

Fibblan
0

#4  Klart du är inräknad*S*  Tro inte annat….man behöver galenskap för att trivas med livet ju*S*