Folderskyltlåda
Folderutmaningen blev ju ingen hit. Så istället funderar jag på att ta fram en kartonglåda, A4 format och några centimeter hög. När man lyfter på locket så sitter det fast i lådan och på insidan av locket sitter ett A4 ark i färg som presenterar Annika och Kif.
Isjälva lådan ligger några ex. av både Annikas folder och "LCHF på tre minuter" Lådan hade jag tänkt mig att ställa ut där det går för sig och där det passar sig. Så kan folk plocka åt sig en folder eller två. Än har jag inte några priser. Vill nu höra om:
1 Är idén gångbar
2 Skulle Du vara intresserad av en låda?
3 Om intresset är så stort att det hela blir av undrar jag.
Kan någon skapa A4 arket och lägga ut på bloggen så man kan kopiera den likt LCHF foldern?
Bara för att kolla om jag förstått dig rätt- ska papperet i A4 sitta på insidan av locket? Även på utsidan, så folk ser vad som finns inuti? Jag har inte sett Annikas folder, bara läst kostprogrammet på hennes blogg.
1: Det skulle jag tro, även om jag inte har en aning om hur eller var man kan tillverka en sådan "låda".
2: Det beror på kostnad, och på rak arm vet jag inte var jag skulle ställa den. På jobbet blir folk mest irriterade när de ser vad jag äter och jag fick häromnatten höra rakt ut "ge dig nu för f-n".
3: Om du preciserar mer hur A4-arket ska se ut så kanske du får napp.
Hej magma.Tack för svar.
En bra idé kan bli bättre. Glöm A4 arket. Nästa förslag är samma A4 låda, 2cm hög. Öpnna lådan( lyft locket) vik locket på mitten och tryck ned det som en "flik" i lådan. På Fliken står det kanske
" Varsogod ta en folder" eller "Gratis folder" eller" ???????
Den här boxen kan finnas färdig hos någon "kartongtillverkare". Undersöker med ett proffs på området.
När jag får mothugg brukar jag tänka på vad Annika har fått gått igenom, sen fortsätter jag.
Att ställa ut- bibliotek,skolor,dagis,konsum,spelbutiker,på bussen,museer…… Fast jag tänker ju fråga först.
Man kan beställa Annikas folder på hennes blogg. Gratis.
FETT ÅT FOLKET
Du kan ju alltid leta runt och se vilka kartonglösningar som finns att tillgå, och sedan (om möjligt) länka till ideérna så blir det mer visuellt, och lättare att få grepp om exakt hur du menar. Om priset blir överkomligt så är det säkert en god idé! Kanske några kan smygas in på väntrum lite här och där, vårdcentraler kanske..?
(#1 Lite OT. men: "ge dig nu för f-n"….. man häpnar!. Du borde svara med samma tillmäle!)
Ja, visst är det retsamt när man blir så paff att man kommer på ett dygn senare vad man borde ha svarat…

Jo, men kanske bättre att svara:"Men det är ju precis vad jag har gjort!"