Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2468 ggr
hjortfot
0

vad händer ?

jag har ätit LCHF ca en månad och har de senaste dagarna haft hög puls. I natt på jobbet kollade jag blodtrycket 140/90 puls 92 har aldrig haft så högt brukar ligga på 110/75 till saken hör allt jag varit sjuk ,bihåleinflammation som inte gett med sig förrän efter tre antibiotika kurer och spolning. Har jobbat i två veckor nu efter sjukdomen och känner mig klen. Kan mina förhöjda värden ha något med kosten att göra eller ??

hjortfot
0

Har en tid på vårdcentralen i morgon. Jag tänkte att de kunde ta prover på mig för att försöka hitta något . Är den någon som har tips på vilka prover jag borde ta?

Margareta
0

Du får nog fråga Doc_ - antingen här eller på www.kostdoktorn.se

Numer pensionär i Nynäshamn

Lynxx
0

Magnesium Mg

Symptom vid brist:

Symtom kan vara: muskelsvaghet, kramper, hämmad tillväxt, nervproblem, beteendestörningar, störningar i hjärtfunktionen, trötthet, irritation, dålig aptit och för högt Blodtryck.

DrAnna
0

Omställningsproblem. Tycker frågan kommer ofta efter 2-6 veckor med LCHF. Det går över,.Glad

hjortfot
0

Idag känns det bättre pulsen känns inte lika snabb och jag känner mig lugnare, tror att jag blev lite rädd att det är nåt med hjärtat

elin83
0

Jag har också samma problem med hög puls, men jag är inte eller har inte varit sjuk..  Det är även svårt att känna pulsen, innebär det att blodtrycket är lågt? har ätit lchf i 5-6 veckor nu…