helt OT-smycken
När livet suger så gör jag smycken. Så det har ju blivit en del den senaste tiden..
Min man och jag har precis gjort klart hemsidan/web shopen och nu undrar jag om ni har lust att kolla igenom och säga vad ni tycker.. Både om layouten och innehållet… *blinkar nervöst*
stokkolm.net
aswedishsmorgasbord.com
Det är en väldigt fin sida. Smyckena är UNDERBARA och vackra och du presenterar dem också på ett trevligt sätt.
Sidan är lättladdad i Safari och slideshowen fungerar också bra. Det är ett riktigt bra alternativ om man vill strosa genom webbutiken, tycker jag!
Men en liten sak, du har råkat stava fel på capital på första sidan och av misstag skrivit capitol. Det kanske du kan ändra.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Underbara smycken! *kär*
Sidan är dessutom snygg och lättnavigerad - bara plus från mig alltså! 

Myck et snygg sida. Visst pet:
- […]my world.. - Det borde nog vara tre punkter om det ska vara en ellips
- I foten skulle jag nog vilja se ett copyrigt år, gärna en e-mail, och sidan's URL.
- Gallery: "your heart's desire", inte hearts
Sedan är jag själv inte så fäst vid Comic Sans, men det är en smaksak. =)
Smyckena är mycket ljuvliga.
Dom var underbara !!!!
jag är klart förtjust i hjäran ne (eller hur man kan säga )
Du ska vara stolt över dom !
Fantastiska smycken! Greps av ett våldsamt ha-begär! En nyfiken fråga bara, varför anger du priset i dollar? Eller har jag fattat fel?
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"
tack snälla ni! Vad glad jag blir! Det är himla nervöst att börja med något sånt här, att folk faktiskt ska titta på det jag gör…
Grammatiken är fixad, tack för att ni såg det. Och det är viktigt att vara petig
med sånt!
johannika- jag bor i Australien, därför dollar-priser.
aswedishsmorgasbord.com

"all" rights reserved, inte "al" =)
Nyfikenhet: Varför så många stilar i själva sidan, och inte i stylesheetet?
åh gu vad pinsamt…. Har precis talat om för hulde maken hur ALL stavas…
stilar..Har ingen aning. Hulde maken sa preica att han ska se på det, men han är inte riktigt säker på hur man ändrar på menyraden.Det är en mac-mall vi har och han håller på och lär sig. Jag smyckar ju bara ;D
aswedishsmorgasbord.com
#9 Ja, jag såg också att det var en iWeb-mall. Det är inte helt enkelt att ändra i menyraden i mallen. Typsnittet i menyraden ser dock enligt html-källan ut att vara helt vanlig Times New Roman (Macversionen). Det ser säkert bra ut med det i rubben också om ni skulle vilja byta. Georgia kan vara ett annat alternativ som ger sidan en lit mer klassisk touch.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna