Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2194 ggr
evasch
0

Jättehungrig - hjälp

I förrigår så fick jag i mig alldeles för lite mat mellan en tidig lunch och sen middag. Och sedan dess så känner jag mig inte mätt någon gång, och när jag äter så har jag dålig matlust men pressar i mig iaf.

Är det någon som har idéer om vad jag ska äta….men säg inte smör eller grädde enbart, ryser när jag tänker på det

MimLan
0

Titta igenom avdelningen "Mat - Jag behöver måltidstips".

evasch
0

jag behöver nog något mer likt ett mellanmål innan middagen. Den kommer bestå av fläskkarré, grönsaker och vitlökssmör

Jennix
0

Ät en bit ost eller nåt kallt kött du har i kylen? Skrattande Ibland vid omställning så tappar man lite hungerskänslor och då kan det vara bra att hålla koll så man inte äter för lite…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Will
0

Scan har bra "öl"korvar. Finns både småkorvar i påse och sådana där långa korvar, med bra innehåll. Babybel är ju praktiska (och goda!) också.. Superbra att snaska på på jobbet.

evasch
0

#3 jag tog en bit paté och ett glas thé med grädde i….nu har värsta hungern lagt sig :)

#4 Jag såg några sådanna där små ölkorvar typ, funderade just på om de var okej. Blir nog en sådan påse nästa gång

Margareta
0

Läs på innehållsförteckningarna när ni köper korv och skippa åtminstone dem med E621/smakförstärkare/glutamat i.

Det finns dessvärre i en hel del charkuterier.

Numer pensionär i Nynäshamn