Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1039 ggr
papa-bear
0

Usch, bara besvär ;-)

Är det bara jag som upplever det här, eller har ni liknande erfarenheter?

Mitt problem är att jag orkar mer, behöver inte ta en paus lika ofta,  utan jobbar på, förr var det minst en 5 - 10 minutare varje timme, nu klarar jag lätt hela passen mellan arbetets början - frukost - lunch - arbetsdagens slut. Jag jobbar med att sköta om det yttre på ett konferensområde, så nu på sommaren har det varit hektiskt.

Sedan är det ju en annan sak som jag saknar, nämligen det ljud(v)liga rövtrumpetandet, som mer eller mindre har försvunnit. Vad gör man åt det? För en del av er som också har förlorat detta, skulle jag tro har haft det som någon sorts signatur, har ni inte brakfisit, så är det inte ni.

Som sagt var, bara besvär.

Aniara4
0

Ja fy vad jobbigt det är. Jag har dessutom ett annat problem. Jag har börjat vakna tio minuter innan väckarklockan ringer. Vad fan är meningen med det? Man vill ju få ut varje gnutta sömn av den tid man bestämt när man gick och la sig! Det finns ju inget som är så skönt som att somna om när man inte får. Nu är jag ju alldeles klarvaken och blir tvungen att gå upp direkt! Rynkar på näsan

MimLan
0

Och vad skall jag göra med alla matlådor som nu är för stora till att ha som just matlådor?

Raring
0

Ja det är fruktansvärt. Själv försöker jag ha dåligt samvete för att jag tackar nej till äppelkakor, tårtor, bullar mm. på kontoret med den artiga "Nej tack, jag vill inte ha.". Men eftersom jag menar det hela vägen rätt igenom min flotta själ (hö hö, ordvits) så har jag inte dåligt samvete. Eländes elände!

Magica1970
0

Jag har slutat använda tvål och luktar ändå inte svett under armarna Skrikandes Ingen ordning på någonting längre …

kaisakavat
0

Sedan det här med att inte behöva bilen när man handlar längre. Det är väl ändå en kränkning mot människans grundläggande  rätt till frihet!!

Jaa, jag säger då det!

lizzyz
0

Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att slippa ha min magknip och kunna dra mig in på toa 1 timme så jag får vara ifred flera dagar i veckan. Skrattande

Maia
0

Och inga kläder passar längre, så nu får jag gå och köpa nya i mindre storlekar. Det är ju rent förgjort! När ska detta sluta!!!!?!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]