Sent ska syndaren vakna...
Har haft en kolhydratrik helg, med pizza fanta och chips!
Men uh vad jag har varit gasig och illamående. Så här dum ska jag aldrig mer vara, till på köpet vaknade jag och var sugen på oboy och smörgås. Det måste vara mensen som spökar. Jag har ätit Lchf sen 20 juli och jag måste nu stålsätta mig för att klara den linje jag slagit in på.
Jag måste fortsätta denna linje då hälsovinsterna varit stora, såsom bra mage, ingen vätska i kroppen med svullna händer och fötter. Vacker slät hy, gladare humör och inget sug fram till nu!
Pepp tack!

Ja, nu kommer du att få ett par jobbiga dagar med abstinensbesvär efter allt socker. De goda nyheterna är att det bara är just ett par dagar du behöver stålsätta dig, sen kommer suget att dö ut, magen kommer att bli lugn, vätskan kommer att rinna ut, och allt kommer att kännas finemang igen.
Kom igen, ett par dagar ska du väl klara av att brottas med suget utan att ge efter? Du vet ju vad belöningen är efter de där dagarna!
Håll ut, håll ut! säger jag också och skickar massor av pepp till dig!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Hej Millus! Jag är ny här och har också hållt en lchf diet sedan slutet av juli. Igår hade vi kalas för yngsta sonen. Och jag som fick min mens igår kunde inte motstå en bit tårta som följdes av godis på kvällen. Jag mådde så illa igår kväll fast det inte var mycket godis jag åt. Och idag är jag så trött och har en molande huvudvärk.
Så nu är det bara tillbaka på lchf-linjen igen för så här vill jag inte må. Bara att stå på sig =) och lycka till.
Hej till alla er andra förresten kanonsida det här som har lärt mig massor.