smör eller Bregott
vilket är att föredra
????
Vilka är de oändliga möjligheterna?
Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

Smör eller ännu hellre ghee.
Självklart smör (eller ghee osv). Rapsoljan som utgör resten av Bregott är ju mer en nödlösning…

Vad skall man med Bregott till om man äter LCHF??
Bredbart smör.. bredbart på vadå??
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Fakebröd, ostskivor, ägg… :D
# 3 sant jag har tänkt det oxå !! *s
Jag måste ju såga att jag mest använder smör *älskar det !
men vi har mellan bregott hemma o jag kan bli jätte sugen på det ibland … jag kan då klicka i det i ägget eller ta bregott på en finn crisp. det är ju så gott !
Jag tycker tyvärr att Bregott är godare än smör… 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#6 Håller med dig 
#6 Jag också…

Jag har ätsmör och steksmör.. :) Dvs bregott (gärna med havssalt eller det ekologiska), och Lidlsmör. :)

Bregott har ju en trevlig bordsask och är bredbart direkt från kylskåpet. Min sambo äter bröd och det händer att jag tar nåt ibland.
Att använda bregott mellan förstår jag inte, det är ju bregott med vatten inblandat. Det måste vara ett mycket dyrt vatten dom använder i det.
#10 Ja men vad gör man när sambon vägrar använda något annat? Jaf fick honom iaf att sluta med margarin…

har nu äntligen använt slut på min lilla bregottbytta här i min lägenhet, men har en stor som används både till stek och bröd hos pojkvännen.. (även om jag har gömt ett minipaket med smör hos honom också.. )

Smör, utan tvekan!
Smör är bredbart i rumstemperatur, man behöver inte förvara det i kylskåp.