Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 610 ggr
artch
0

God morgon 8:e september

God morgon på er alla!

Här uppe i Skelleftetrakten har vi regn. Jag hoppas att det inte leder till översvämningar, som det gjorde igår då det blev kaos i centrala Skellefteå.

Grått och trist är det med andra ord. En riktig dag för att mysa i soffan med katterna. Glad

Rutbitta
0

Här i Falun skiner solen redan nu.Igår regnade det hela dagen.

jag har en katt skulle vilja ha en till.. men den vi har är en gammal elaking så det går inte vi har försökt men han blev svårt biten

catlin
0

Har ingen katt alls, men önskar jag hade en. Fast här i Bohuslän skiner solen som bara attan, så mysa i soffan blir det inte. Det är en underbar höstdag!

Edit: Jag har ju ingen soffa heller, vad säjer jag! Glad

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Margareta
0

På Ekerö skiner solen från blå himmel och det är höst i luften.
Jag har två katter och den som var borta har legat 12 timmar i min säng. Hon parkerade där i går kväll och väntade på att jag skulle komma, sen har hon legat "under skinnet" på mig hela natten. Det har kännts så gott att jag tog mig en välbehövlig sovmorgon (har nyss vakat). Egentligen är jag ledig fredagar, men har hela augusti varit tvungen att arbeta då. Det blir lite jobb idag med, men det gör jag hemifrån.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Godmorgon. I Skåne skiner solenGlad från molnfri himmel. Verkligen på tiden efter allt regnande. I morse tog jag min vanliga promenad i det sköna vädret.

Ha en bra dag!

monkan
0

I Oslo skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Sitter på jobbet, men har tänkt att gå hem tidigare idag. Var på kräftskiva med 50 svenska damer igår  - föreningen SWEA hade kräftskiva i Svenska Kyrkan i Oslo. Det var mycket trevligt. Där satt vi och sjöng nubbevisor och smaskade i oss jag vet inte hur många kilo kräftor.

holygittan
0

MMM kräftskiva!Glad

Jag känner för räkfrossa i kväll, jag!I går var vi på dagisfest och grillade korv. Jag grillade tsatziki-korv( 5 g kolh) och tog skagenröra til det. Ungarna fick hot dog med bröd och kestchup. Solen sken, lite kyligt men så mysigt att va ute på kvällen, det är bäst att passa på nu för snart är sommaren slut *snyft*