Godmorgon på er 5 sep!
Säger en mkt morgontrött Saiva… *gäsp*
Det är mulet, kallt, regnar och blåser så mkt att jag misstänker att jag låter bli paraplyt idag. Men jag är fortfarande mätt från igår kväll så jag behöver ingen frukost! Bara att rulla ur sägen, i kläderna och gå! Skönt! 
Näe, nu var det dags att ge sig iväg! Hejdå på er! *vinkar*

Gomorron!
Ser ut som att vi i Södra Norrland kommer att få vacker höstväder, fast med lite blåst idag.Frukosten är aldrig något problem för mig numera, är inte hungrig förrän framåt 10-11 jag som förr kunde slänga i mig flera mackor vid 6-tiden för att sen äta igen kl 8.
Dom här 4 mån med LCHF har varit en resa som jag sent kommer att glömma, många nya insikter har jag fått !
Väl mött i eftermiddag ha en bra dag!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Här är det mörkt, blåsigt och riktig höststämning. Sitter fullt påklädd och har två filtar på mej. Ska lägga mej och sova en stund till om ett tag. Känns ruggigt både innombords och ute
Gomorron gomorron! Idag har jag ett styck läkarbesök och sex timmars föreläsning om undersökningar att se fram emot! Jag känner mig bra mycket piggare idag än i går och det är ju gött! :D
Godmorgon. Här blåser det jättemycket, rena stormen och massa mörka moln på himmeln.
Jag äter frukost varje dag, en vana som inte är lätt att ändra på. Men sedan är jag sällan hungrig vid lunchdags men behöver pausen i arbetet och äter lite. Jobbar heltid och med resor blir det många timmar.
Middag på kvällen och sedan blir inte mer än kopp kaffe med grädde.
Morrn Morrn! Har som vanligt varit ute på en doggywalk på ca. 1½ timme och därefter intagit frukost (lite Tonfiskröra -83 och grönt te). Jag käkar alltid frukost (ibland innan promenaden, ibland efter), jag mår bäst av det. Här i Bergslagen var det urblåsigt igår morse, men idag är det strålande sol och ser ut att bli en skön dag.
Ha en skön dag!
Morning, sitter vid datorn och letar busstider åt sonen…
Frukost är olika om jag äter, ibland inte, idag kan vara en sån dag. Jag är mätt sen tonfiskröra, men skulle kunna äta lite ändå…
Numer pensionär i Nynäshamn
Godkväll på er:)
Oj vad det blåser här i södra Skåne idag. Fick stå upp på cykeln i morse för att kunna ta mig fram. Vet inte vad det är med denna staden (Trelleborg) men det spelar ingen roll vilket håll man cyklar på det är alltid motvind *S*
Kia: Det är likadant överallt i Skåne. Det blåser jämt.
snart nattadags ,men jag säjer väl gomorron iaf för artighetens skull