30 pound på 30 veckor-challenge
Jag har anmält mig till den utmaningen och vad paff jag blev när jag hamnade med bild och presentation på mr Jim´s sida
Kolla in:
Är du sockerpinglan?
Heja heja!

Tack AnnK!
Kul, då kanske till och med jag kan tvinga mig att läsa engelska, är inte så bra på det nämligen.
Numer pensionär i Nynäshamn
Lycka till! Jag är inte heller så duktig på engelska så jag vågar mig inte på den utmaningen. Den kanske inte heller passar mig.
#3 jag tänkte mest på att följa Sockerpinglans öden och äventyr, inte att vara med själv…
Jag har varit och läst hennes presentation och kan nog följa med, hon skrev på svenska där också. Jättespännande blir det.

Mamma mia, vad har jag gett mig in på!
Kul om ni följer mig!
30 veckor är en lååång tid
(Jag fick inte länken att fungera, men jag är inte så "haj" på detta forumet ännu)
Åh vad du är sööt holy_gittan/sockerpinglan!
Är det du som är Sockerpinglan?

Amiechan*s* tack sötis själv- jag har allt kikat på dina bröllopsbilder! =)
Gittan_ Jo så är det
Hur går det för dig i utmaningen sockerpinglan?

Amichean: Det går bra!
Jag äter på med min LCHF-mat, har inga planer på att avbryta eller "återfall". Däremot tar jag ofta en bit frukt eller bär varje dag.
Jag har gått ner 6 pound, eller från 94.6 till 91.0. Lite jobbigt att räkna om hela tiden, men jag brukar använda en #konverter" på nätet. Ska ner till 81 kilo till 27 februari.
Och vidare
Härligt att höra! :D
Vad spännande. Har lagt in råd mot förstoppning. 
Grattis, jag har lagt upp din länkt som favorit och kikar in och kollar dig. Min engelska är inte jättebra, men läsa går ju…
#15 speciellt när det skrivs på svenska 

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen sista veckan. I dag skrev jag dock på engelska.
Jag har stått på samma vikt nu i två veckor och längtar verkligen efter att få igång ett ras, så jag har bestämt mig för att göra så här:
1. fortsätta äta lowcarb, highfat, men äta mest av ägg,fisk, kött och grönsaker, samt yoghurt och smör och begränsat med grädde, creme fraiche, nötter och bär.
2. äta vitamin och mineraltillskott varje dag+ 2 tsk fiskleverolja (omega3)
3. dricka ordentligt med vatten ( har varit lite dålig på det det sista)
4. motionera minst 30 minuter varje dag. Promenader, städning, gymmet allt räknas
Jag tror det kommer funka suveränt för vikten började peka uppåt i förra veckan, mycket trist, men sen när jag gjorde dessa små ändringar sedan i förrgår, pekade vikten genast neråt igen
Lycka till. Jag behöver nog också göra lite förändringar i min mat.