Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 890 ggr
Tilda-T
0

Ååhh De´e´Måååndag morgon

God Morgon kamrater !

Samma pissväder som det varit ett tag men det gör inte så mycket när man ändå ska jobba.

Idag ska jag iväg och skaffa mig ett nytt pass, för om allt går som det ska så bär det iväg till Gran Canaria i början på Okt, det ska bli så skönt så oj,oj!

Får man väl ta och göra en sån där kur som skaldeman förespråkar så att det händer något med vikten före. Det skulle vara kul med några kilo mindre Tilda till dess.

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Gozan
0

gomorron..

även här i nordvästra skåne är det höstväder.. det knakar o har sej i taket. med andra ord det blåser som 17..

men… jag ser solen lysa mellan de mörka molnen..

jag har fått i väg dotter och man till sina jobb.. nu är det bara jag och hunden hemma .. härligt!! äntligen kan man få komma in i sina vanliga rutiner igen..

det låter skönt att åka till gran canaria.. soligt.. varmt.. *suckar lätt avis*

ha en härlig dag allihopa…

Fibblan
0

Å här skiner solen med riktigt hög höstluft. Älskar hösten.  Min son har oxå kommit iväg, med panodil i fickan. Höstens första förkylning har drabbat oss. Annars har jag drabbats av en hemsk energi, vet inte vart jag ska ta vägen känns det som. Möblerade om , damsög och torkade/skurade halva huset i gårkväll vid 10. Kändes som det skulle bubbla över…..lite jobbigt men samtidigt skönt. Min son kom hem från sin pappa och utbrast att jag fått så smala lår.  Gud vad jag älskar den sonen*S*

Önskar er alla en härlig dag.

Mervi
0

Godmorgon! Visst blåser det i Skåne idag. Men det är tur att det inte regnar just nu i alla fall.

Skall hämta barnbarnen från  fritids och dagis idag och har ingen bil så jag hoppas att det blir torreväder. Har en bit att gå till bussen och sedan hem från skola/dagis.

Kul att åka iväg till solsemester Tilda. Jag åker den 20 oktober, en vecka. Skönt att ha det som en morot nu i höstrusket.

Ha en bra dag!Glad

Amiechan
0

Gomorron gomorron!

Är trött som 17 denna härliga morgon! Solen kikar fram mellan molnen och jag ska på en 4-timmars föreläsning idag! Igår drabbades jag av stooora pratlusten så jag och maken låg och pratade halva natten. Det var trevligt , men nu önskar jag att jag somnat liiite tidigare ;-)

psson
0

Morrn!

Solen skiner idag här på ostkusten och det är forfarande hyfsat varmt. Än så länge kan jag ta med mig min kaffekopp ut på morgonen och njuta..

Snart kommer hösten. Trädens blad gulnar, äpplen som mognar i lunden och grannen som går ut med hunden..

Ha det bra idag! :)

Fridens..

Margareta
0

Här skiner solen och jag skall jaga iväg till jobbet…

Numer pensionär i Nynäshamn

vimzet
0

Godmorgon!

Soligt och fint här med. Idag blir det nog skogspromenad och svampplockning.

Rutbitta
0

jag har varit på klassträff i helgen 30 år sen vi slutade nian.vi var ett gäng som sov över där och då blir det ju alltid sent.När jag sen skulle åka hem på förmoddagen så var jag gråtfärdig… så mycket känslor och minnen som hade dykt upp under kvällen.men kul var det…

monkan
0

I Oslo skiner solen. Jag sitter hemma och jobbar idag - har inte riktigt hämtat mig efter helgens förkylning, men tror jag ska våga mig ut på en liten skogspromenad sen och se om det finns någon svamp i skogen Glad