Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 2686 ggr
ettsuperlativ
0

Vara med i tidningsartikel?

Hej!

Är själv en hyfsat nyfrälst LCHF-fantast med typ 1 diabetes som har en gratistidning i Värmland/Dalsland, vårt nästa nummer kommer att ha temat "må bra" och där skriver jag en artikel om LCHF.

Jag skulle dock behöva någon som kan ställa upp med en liten porträttbild och ett uttalande om kosten samt hur det hjälpt personen i fråga. Det är med superkort varsel då tidningen skickas till tryck i mitten av veckan, men jag skulle bli SÅ glad om någon ville hjälpa mig med det här.

Vi kan sköta allt via mejl men det är en fördel om du kommer från Säffle/Åmålsområdet eller åtminstone från värmland/dalsland!

http://annonstidning.se (här finns tidningen att titta på)
caroline@annonstidning.se (till mig skickar ni mail om ni är intresserade av att hjälpa till)

Tacksam för svar!

/Caroline

odezza
0

Vad bra… vi får väl hoppas att någon i Värmland/Dalsland vill ställa upp! Glad

"still lost in space and time"

Doc
0

Jag kan ställa upp, även om jag inte själv märkt så mycket mer än mindre underhudsfett och långvarigare mättnad och så.

Men jag har ju träffat många patienter som haft STOR nytta av det för ex övervikt och diabetes.

eenfeldt@yahoo.se eller 0709-733950

/Andreas

(bor i Karlstad)

Buppan
0

Gud så bra att ni sprider budskapet! Hoppas att ni får någon som kan inspirera flera! Vet att Doc kan det i alla fall. Är själv nyfrälst, som blivit "frisk", med denna kost. Är typ 2 diabetiker, som nu har helt normala värden och tynger ner jorden mycket mindre! Tyvärr skåning, långt borta från de djupa skogarna i ert område!

kerla
0

Kan tänka mig att ställa upp fast Doc är nog ett bättre alternativ.Skrattande.

Jag slutade röka i november förra året och gick sedan fram till maj upp 8 kilo. Desso kilon har nu försvunnit över sommaren (maj till aug) mha av LCHF.

Värmlännng i Karlskoga. Du når mig på olsson323@hotmail.com