Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1830 ggr
marimu
0

Dr Dahlqvists blogg

Efter Passagens omläggning kommer jag inte in på Annikas blogg längre. Hur göra?

Maia
0

Jag kommer in utan besvär när jag googlar på Annika Dahlqvist och klickar på träffen på hennes blogg. Om något i adressan ändrats är det en bra metod.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

marimu
0

Jag har naturligtvis googlat också, kommer i alla fall inte in på Annikas blogg. Får följande meddelande (på jobbet, har inte testat hemma ännu):

"Underhållsarbete på Passagen över
Vi har idag 14/8 utfört ett stort underhållsarbete för att Passagen ska bli en bättre, snabbare och mer stabil sajt. Tillsammans med vår nya driftsleverantör har vi flyttat samtliga Passagentjänster till nya, fräscha maskiner i en ny serverhall.

Ser du ännu denna sida beror det på att vår nya adress inte har uppdateras i adressboken hos din Internetleverantör. Om felet kvarstår efter 14/8, kontakta din Internetleverantör.

Hälsningar Passagenredaktionen"

parsley
0

Jag kom in. Rekomenderar dig att vänta och se. Under tiden kan du berätta för mig vad det är för fin blomma du har i din Avatar #2.Glad

Maia
0

#2 Det låter som om du skulle "kontakta din internetleverantör" som de skriver. Men det låter ju knasigt.

Har du tömt cachen på din webbläsare? Det kan hjälpa, eftersom en gammal adress kan ligga lagrad där.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

nyborjare08
0

#2 Ibland kan det hjälpa att bara uppdatera sidan. Jag är medlem på Passagen och fick veta att sajten skulle underhållas och därför tas ur drift fram till kl 14.30 igår. Jag kom in på Passagen efter den tiden igår igen.

Hoppas att problemen har löst sig!

MimLan
0

Antingen väntar du ut det eller så gör du precis som meddelandet säger; kontaktar din ISP/internetleverantör. Beroende på hur snabbt IP-numret för den nya sidan propageras ut når vi den olika snabbt. Din ISP får uppdateringen långsamt helt enkelt.

odezza
0

Jag kom in idag på eftermiddagen, via mitt "gamla" bokmärke, behövde alltså inte googla. Förmodar att det var passagen som hade serverproblem i morse…

"still lost in space and time"

marimu
0

Jag kommer fortfarande inte in, varken på jobbet eller hemma, olika internetleverantörer. Jag har tömt cachen och uppdaterat sidan.

Parsley!

Bilden i min Avatar är på en petunia som jag har sått själv. Ultra Red Star heter den.