Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 980 ggr
AnnK
0

Nytt fel?

Helt plötsligt funkar inte funktionen min sida för att kolla om de inlägg man själv skrivit på fått svar, dvs de trådarna är inte i fetstil längre. Någon annan som märkt detta?

Mervi
0

Hos mig funkar allt perfekt.

vimzet
0

peppar peppar, här funkar detSkrattande

Margareta
0

Om man loggar ut kan man fortfarande läsa men trådarna är inte feta längre…

Numer pensionär i Nynäshamn

AnnK
0

#3 men jag har inte loggat ut? då hade jag väl inte kunnat göra inlägg i trådar? men jag ska prova, men hur sjutton loggar man in då?

AnnK
0

Nu har jag loggat ut och loggat in igen. Ingen skillnad. Alla de nya trådarna jag gör inlägg i syns inte på "min sida". Ingen superkatastrof, men det är ju ett smidigt sätt att hålla ordning på sina inlägg och evn svar. Finns det någon i-fokus "funktionär" i närheten som kanske kan hjälpa till? Ska jag lägga i en annan tråd då?

Amiechan
0

Vi kan ta och kolla det åt dig. Jag skickar en fråga. :)

Venus
0

Inte förrån någon annan svarat på det du skrivit, blir det fet stil på rubriken.

Pasi
0

Hmmm, jag har andra fel. Kan inte skriva när jag använder Explorer (inte vodkan alltså ;) ), muspekaren blir ett kors med pilar åt alla håll när jag för den över textarean….så jag måste använda Opera, men då fungerar inte radbrytningar!?

Venus
0

Du har rätt AnnK, det blev ingen fetstil när Pasi skrev efter mig. Det hade det blivit tidigare. Trots att jag "Laddade om". Hm

Jag använder Firefox och de senaste dagarna har sidan låst sig och jag har måst tvångsavsluta. Inte bra. Verkar vara virus i programmet.

Amiechan
0

Mycket märkligt. Själv har jag inte haft några som helst problem med varken fetmrkering eller Firefox.

Mervi
0

Jag kör Explorer och har inga problem just nu i alla fall.

monkan
0

Hej! De senaste inläggen jag gjort är heller inte med på min lista… så något konstigt är det

AnnK
0

Felet kvarstår, inte ens mina egna nyare trådar, som den här, finns med på min sida-listan längre. Och jag gjorde flera inlägg igår på olika trådar och där inlägg kommit efter mitt, och de finns inte med. Något är fel!!!

Margareta
0

Grabbarna jobbar på det… det är ett känt fel som drabbar några…

Numer pensionär i Nynäshamn

AnnK
0

OK, det låter bra.