Godmorgon 1 September
God morgon !
Jag har blivit så beroende av den här saijten att jag bara måste hit även på morgonen innan jag går till jobbet.
Hopps vad tiden går nuär det redan september.Jag älskar hösten med alla färger hög luft och bär och svamp.
Den här helgen blir den sista som jag tillbringar i husvagn för den här säsongen , känns lite vemodigt. Idag hade jag gått ner ett kilo till inte alls dumt!
Ha´en trevlig helg alla vänner!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Här är en till som är helt beroende av denna sida. Är inne många ggr/dag. Jag förstår din sorg över husvagnen, min säsong är oxå över och det känns lite tufft. Älskar att leva i den. Annars är hösten underbar.
Jag måste också titta in här ofta. Annars missar man massor.
Hoppas helgens väder blir så man kan vara utomhus, det behövs nu när man jobbar och sitter inne.
Ha en bra dag!
Godmorgon:)
Ja ofta måste man gå in här…. Hm!! hur ska det gå när jag börjar jobba på måndag. Usssss ångest. Mammaledigheten är slut dags att gå tillbaka på jobb…
Nu ska jag jaga upp min 7 åring….
Gomorron!
För mig börjar allvaret idag 0.o Första dagen för hösten med studier… Håll tummarna för mig att jag orkar! I våras var det mycket kämpigt pga min depression… Det ska bli roligt att träffa min vänner dock :)

Håller alla tummar Amiechan!
*stay calm - be brave - wait for the signs*
Lycka till Amiechan!!

Hoppas du får en fin första skoldag amichean :-)
Jag är helt ensam hemma en liten stund nu, för min sambo är ledig från jobbet idag och är iväg och lämnar tjejerna till skolan. Lillan fick följa med i barnvagnen ;-) Sån lyx!
Även jag är beroende och det är kanske därför den här sajten blev till. Jag har varit beroende på många sajter innan, men inte känt stödet av likasinnade lika starkt som jag känner här. Detta är helt toppen… att slippa förklara sig hela tiden…
Tilda: Tack för initiativet med tråden, precis som jag vill ha det… Den som är först startar….
Tilda & Fibblan: Vi har vår husvagn tillgänglig året om i fall lusten faller på. Nyårsnatten har vi ofta tillbringat i den (på någons tomt efter någon fest eller så…)
Mervi: Du är så trogen Mervi och det känns så tryggt att ha Dig här. Du bara finns…
Catlin: Lika roligt att se Dig varje gång. Spännande att se vad som händer framöver!!!
holy_gittan: Njut av lyxen så länge den varar. Det går fortare än man tror… Plupp så blir min yngsta tonåring i oktober…
Amiechan: Idag skall jag tänka extra på Dig och Du vet att vi finns här när Du kommer tillbaka från skolan… Good Luck!!!
Kia: Du fixar det bra, barnledighet är skönt medan det varar, men livet går vidare och ibland blir det ännu bättre.
Numer pensionär i Nynäshamn

Godmorgon allihopa!
Särskilt Margareta: du är så bra! Tack för din värme och ditt engagemang.
Här drar det ihop sig till regn, himlen är alldeles svart, men härinne är det soligare! Idag har jag nått minus 6 kilo, och det känns underbart. Det är nåt konstigt med hur jag ser ut också, mycket smalare (eller är det önsketänkande?
) Måtten säger inte så mycket ner, men på nåt sätt är jag nöjdare än på länge.
Det finns en enda sak jag behållit sen VV-tiden (länge sen), och det är idén med guldstjärnor. Urlarvigt tyckte jag när jag hörde talas om det, dagisnivå osv, men gud så glad man blev när man fick en! (Även om man nått dit genom att behandla kroppen ohälsosamt, men det begrep man ju inte då.)
Så nu har jag ett ark med glittriga guldstjärnor och en röd papperslapp på kylen. Fr o m idag sitter där TVÅ stjärnor och gnistrar. (En för varje tre kilo ner) De är ett av flera tecken för mig att detta funkar, det kommer att fortsätta funka även om det tar tid, och jag kommer bara att må bättre och bättre. Och jag är så enormt glad att jag hittat detta.
Och jag önskar detsamma för alla er andra.
Hopp och skutt! 
*stay calm - be brave - wait for the signs*
Catlin: vilket jättebra sätt att uppmuntra sig själv. Bara jag kan gå ner nåt så ska jag också ha något liknande.

Godmorgon allihop!!
catlin: jag bara *ler*, visst blev man lycklig av sina stjärnor! Kul idé att sätta upp på kylskåpet, i alla fall för oss som ännu så länge bryr oss om vågen
Håller med alla om att den här sidan är jättebra, trevliga forumister!!
Önskar alla en underbar dag!!

Godmiddag får väl jag säga nu när klockan passerat 12. Här skiner solen och det är en strålande dag ute. Men här inne sitter jag och är genomförkyld och tycker mycket synd om mig själv. Har inte varit förkyld på flera år faktist så just nu är jag bara SUR!!! Jag vill gå ut i skogen och leta svamp men det går inte när det bara rinner ur näsan hela tiden. Får glädja mig åt att äldste sonen kommit hem på besök från England och att min näst äldste son kommer hem från norra Norge ikväll för att hälsa på sin bror.
Och till Margareta - tack för denna sajten. Jag har tidigare varit inne på flera olika forum, men nu har det kokat ner till detta samt Annickas blog som jag måste läsa varje dag. De andra orkar jag inte gå in på längre.. 
Önskar alla en trevlig helg
Hej på er!
Tycker åxå att detta är ett mycket trevligt och aktivt forum, där man får svar på sina inlägg.
Kram
Tack…
Tack allihopa föra era snälla ord och er omtanke *kramar*
Jag är tillbaka från lärarhögskolan nu och det här kommer nog att gå bra! Visst, jag är trött nu - men jag är uppåt :D