Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 3506 ggr
Miyu
0

Besviken på Bake Pro!

Har köpt hem Bake Pro men är inte imponerad hittills. Funkade inte alls till pannkakor, tog 2 dl (80 g) och det resulterade bara i kladdig stekpanna och proteinhalt som översteg fetthalt på MinMatkontot.

Dessutom måste man fejksöta/smaksätta en hel del för att man inte ska känna av vasslesmaken.

Blev besviken för hade längtat efter pannkakor. Kan nån annan mot bevisa mig med Bake Pro?

jenso
0

Vad är Bake pro? :)

[Karro]
0

håller med Skrattande

Puhlo
0

Bakepro är nånting man kan köpa på samma ställe där man köper Sukrin.

Jag har själv varit nyfiken på det, men det är skönt att höra att det inte funkar (då jag slipper lägga ut pengar för det).

Miyu
0

Har ni inte sökfunktion folk? :P

Det är iaf ett proteinpulver som fungerar som mjölersättning till t.ex. paj/pizzabottnar, pannkakor, muffins, bröd m.m

[Karro]
0

jaha…

jenso
0

Aha… Då vet jag. Glad

Visst har vi sökfunktion, men i alla fall jag är bara lat. Tungan ute

Dessutom är det väl lite annorlunda ifall jag skulle starta en tråd som heter "vad är bake pro?" jämfört med att jag frågar vad du menar när du skriver om det. Nämner man något som inte är så vida kännt tycker jag det är helt ok att folk frågar vad det handlar om.

Synd att det inte funkade dock! Jag har jobbat lite på att baka olika bröd men har till sist gett upp. Inte särskilt enkelt att få det gott, funkar nästan bättre för mig att inte äta bröd alls istället.