Jag var hungrig igår
för första gången sedan jag började med LC. Förstår absolut inget alls, jag har ätit som jag ska förutom Fläsksvålar som har 0% kolisar. Jobbig upplevelse och jag la på mej vatten. Nu är det ännu mera klart att jag hatar att vara hungrig. Åt reält igår kväll, två stora fläskfärsbiffar med kantareller och gräddsås + att jag åt sallad. Idag har allt försvunnit.

Du kanske verkligen var HUNGRIG!
När man inte är van att vara hungrig utan stoppar in i tid och otid så hinner man aldrig bli riktigt hungrig , så upplever jag det.
Om jag nuförtiden känner hunger tar jag den känslan på allvar!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jo men jag äter bara när jag är hungrig och det blir frukost vid ca9 tiden , sedan middag kl 5-6. Lika dant varje dag. Jag är aldrig hungrig imellan. Men igår så var jag det liksom hela tiden lite……ja det är konstigt
Jag har varit sån idag :/
fläskkotlett vid 08, första lunch vid 11, andra vid 15. middag vid 19… Helt otroligt hungrig 0.o Nåväl, jag äter så får jag se hur det här slutar :)
Fibblan:
Så blir jag om jag av misstag får i mig något som sätter igång suget. Det kan tex vara glutamat eller något annat. Det behöver inte vara många gram (så att man egentligen behöver räkna) för att det skall vara kört. Det är därför jag är så petig med alla innehållsförteckningar. Det kan vara potatismjöl i en korv, eller druvsocker i skinka. PYTTE lite men kännbart.
Numer pensionär i Nynäshamn
Mmm…..jag har funderat och funderat…men kommer inte på vad det kan vara. Men säkert är det att NÅGOT är det:)
Det behöver inte ens vara något Du ätit igår, det kan bli någon dags fördröjning också, åtminstone för mig
Numer pensionär i Nynäshamn
Hm…vad du tjatar *skojar* S*S*S Jo det kan det iof vara, du har rätt. Sov gott nu