Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 811 ggr
Margareta
0

God morgon 31 augusti

En godmorgon tråd är alltid trevligt. Har man inget annat att skriva kan man alltid skriva något där Glad

Jag har sovit dåligt i natt, antagligen för att jag fick i mig något under utelunchen igår (glutamat, soja o dyl). Det såg ut som en LC-lunch (kocken är GI-medveten men fettskrämd på det matstället), men jag antar att det kan dolt sig något jag inte tål i den wokade kycklingen. Jag fick magknip redan där och känner det än.

När man äter så "rent" som jag gör just nu, dvs lagar alla mat från grunden helt utan tillsatser, är det lättare att märka när något blir tokigt. Äter jag däremot borta ofta och inte vet, då är det inte så lätt att dra slutsatser.

Numer pensionär i Nynäshamn

psson
0

God eftermiddag!

Ytterligare en dag.. Vetenskapen säger att jag kan få hämta hem mina två tjejer till helgen. Kanske….

Mina mat vanor har dragit till skogs som ett skållat troll. Efter flera veckor med LCHF så har jag mått kanon, men nu funkar inget. Sover knappt nåt alls om nätterna och äter nästan lika mycket, men det reder sig bara jag får hem min familj.

En härlig Torsdags eftermiddag önskar jag er!

Fibblan
0

Vet inte, men jag tror jag missat att gratulera dej till din nya bäbis:)  Grattis Grattis. Hoppas du får hem dom i helgen, det låter som du längtar mycket.

Tilda-T
0

Förmodligen lever du i ett lyckorus just nu och då brukar såna petitesser som sömn komma långt ner på listan.

Hoppas du får hem tjejerna dina före helgen, jag håller tummarna,nej sjutton det gör jag inte alls jag håller en tumme, den andra har jag i bandage, skar mig i skärmaskinen idag, sån klantskalle är jag.

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!