Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 925 ggr
Tilda-T
0

Du har inte rätt att läsa diskussionen

Detta meddelande har jag fått på  4 olika trådar nu på morgonen! Jag känner att jag blir riktigt upprörd!

Hoppas att det är en ny bugg som har uppstått, för är det så att vissa trådar inte kommer att kunna läsas av alla så kommer detta forum att bli mindre trevligt!

Handlar det om att dom som betalar 50/kvartal har rätt att läsa allt och dom som inte har betalat får ta det som blir över?Skrikandes

Kommer det att bli ungefär som ett A och B-lag?

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

molana
0

Hoppas det är en bugg! Har inte fått det medelandet i dag fast jag setat här ett bra tag nu.Bry dig inte om det. Det kan ju vara att du inte blivit inloggad rätt med så det blir så.

Kramar!  Skrattande

Maia
0

Det är flera som haft samma problem tidigare i veckan, så det är säkert en bugg.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Effie
0

Jag fick också det här meddelandet nu. Det finns ett antal trådar i listan med en liten symbol i form av en nyckel, och dem får jag inte titta på. Det är "Maias sommar", "Flobis egen tråd" (men inte "Bookjones egen tråd" - ?) och Anki1:s tråd om delmål. Och kanske fler längre ner, det har jag inte kollat. Har ni gjort något särskilt med dessa trådar, eller är det en bugg?

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Effie
0

Margaretas tråd om "Medlemmar" kan jag heller inte läsa. Det har en annan symbol i kanten än nyckeln - men jag kan läsa andra inlägg med den symbolen. Och det låter inte som att det skulle vara något hemligt inlägg…Glad

Tilda-T
0

Vi får hoppas att du har rätt Effie!Flört

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Effie
0

Jag testade att logga ut och logga in igen - det gjorde ingen skillnad.

Jag hoppas också att detta är något tillfälligt. Finns det inlägg som jag av någon anledning inte ska läsa, så vill jag inte se rubrikerna heller.

clash
0

Effie,#3 och #4: Precis likadant ser det ut hos mig nu när jag loggar på. Hoppas verkligen att detta är någon "barnsjukdom", för som Tilda.T skriver i #0: om man inte får/kan läsa alla inlägg så blir det mindre trevligt!! Då kommer nog iallafall jag att lämna iFokus (tyvärr)!Gråter

Maia
0

Jag har meddelat denna bugg på medarbetarnas egen sajt på iFokus, så det kommer nog att ordna sig!

[tillbakalutat]

MimLan
0

#8 Tack för allt ditt slit Maia!

Maia
0

Inget slita alls. Nu har det ordnat sig, i alla fall… Det var nog därför de stängde sajten och vi fick abstinens igen.

[tillbakalutat]

Buppan
0

Ja det är inte klokt, att man får abstinenssymtom även av saknad av tråden. Inte nog med alla besvär man känner i början, men all vår början är svår och så och uppgraderingar!

Annabbk
0

Man får tänka att det ändå är fint att denna oas av kunskap betyder så mycket att man blir lite psykad då den går ner lite tidvis - rätt korta glapp är det ju med lite perspektiv ; -) (vågar inte använda "riktiga gubbar, för då brukar det kunna låsa sig för mig sen uppgraderingen).

Så försöker jag tänka även om det är träligt till och från…

Maia
0

#12 Annabbk, jag kom att tänka på en sak när jag läste att det låser sig för dig. Sajten är optimerad för sena versioner av webbläsare. Kanske behöver du uppdatera webbläsaren. Kan det vara så? Du kanske skulle testa?

[tillbakalutat]