Bloggar många här?
Jag bloggar på min sajt här och jag undrar om det är många av oss som gör det.
Samtidigt undrar jag hur andra kan läsa bloggarna? Måste man bokmärka och gå in på medlemmens sida?
Jag gjorde också en sökning på något jag skrivit i bloggen men fick ingen träff. Ska det vara så?
Intressant att få veta hur många som reglebundet bloggar på kolhydraterifokus!
Vänligen
Axol

Jag brukar blogga emellanåt när jag har något på hjärtat. Oftast om vikten, träningen och tankar kring det men ibland annat också.
Tror man måste bokmärka bloggar man vill följa. Man kan prenumerera RSS-flöden på flera sätt. Har dålig koll på sånt faktiskt.
Hey ! Jag har min egen LCHF matblogg =)

Måste avreagera mig lite:
Hittar inte folks bloggar längre. Kan det vara så att de är borttagna? Dessutom har jag skrivit i bloggen och syns inte i senast uppdaterade. Konstigt! Sedan hittar jag inte min gästbok längre… Nej, nu får jag sluta gnälla. Det tar väl ett tag innan allt faller på plats?
Axol
Uppe till vänster strår : Sajter, Bloggar, Album, klicka där.
Uppe till vänster finns "Min sida" och där hittar du även gästboken.

#4, det har jag gjort, men det finns ändå inte med där och det jag letade efter som fanns innan, finns inte nu. Kanske är det manuellt borttaget? Dock syns inte min blogg där…
Nåja, barnsjukdomar har vi väl alla haft?!
Tack för förklaringen, jag återfann min gästbok, det var kanonbra!
Jag vet inte heller så mycket mer, tyvärr.

Jag bloggar här och har gjort det från början. Senaste tiden dock mer oregelbundet. Innehållet har varit fokuserat på processen tillsammans med lchf, men det kommer att bli lite mer blandat i framtiden eftersom jag är medlem på fler sajter på iFokus.
De problem vi märker av till och ifrån nu är sannolikt bara sådant som ska fininställas efter bytet till nya utseendet. Buggar är nog svårt att helt klara sig ifrån.
Fair Winds and Following Seas!