Kan detta vara rätt???!!
Nu har familjen snart klarat av första veckan….vi mår bar allihopa och barnen är mätta och nöjda…hhhmmm…istället för lördags-godis fick de en handkontroll till sitt x-box…hhhmmm…dyr diet det här…
nu till det som är konstigt…familjen har gjort av med 40 ägg, 2,5 liter vispgrädde, en stor burk 80% majonnäs, 750 gram smör, tre burkar makrill, 1 kg köttfärs, 8 liter röd mjölk, 6 pkt bacon, 600 gram fisk, 5 dl cf, och en hink turkisk yoghurt….visst ja 3/4 gräddost har åkt med också…utöver detta vitkål, sallad, gul paprika, gurka, rädisor, gröna bönor, kokos och nötter….
det va nog allt…..kan vi verkligen klara allt detta fett? vi mår bra men det man lärt sig tidigare hänger ju kvar….
Haha får värsta flashbacken till Du blir vad du äter 
ser ett bord med alla dom där grejerna och tänker rackarns vad den familjen kommer må bra om en månad!

Frågan jag brukar ställa mig är: Hur kunde jag klara av alla dessa kolhydrater som jag åt varje dag? Och allt "dolt" socker som barnen fick i sig (de stackarna!).
Lita på kroppens signaler. Hade det varit skadligt så hade ni mått sämre än innan, men det gör ni ju inte