Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 602 ggr
Raring
0

OT - Dieting - the Rule Book

Satt och rotade bland gamla filer på min dator och hittade en liten  humoristisk sak. Eftersom jag just nu undviker att arbeta/städa/göra allt jag behöver göra tänkte jag att jag kan posta den här. Det håller mig från stöket några ögonblick till. Flört Gillar den sista punkten bäst av någon outgrundlig anledning. Oskyldig

Dieting - the Rule Book

1. Dagen före du börjar din diet måste du äta för kung och fosterland för att försäkra dig om att du får i dig allting som du ändå skulle stoppat i dig..

2. Bakelser kommer vilja följa med dig hem från bageriet och sedan be om att bli uppätna.

3. Sex bränner kalorier så kör hårt!

4. En liten bit då och då av choklad är tillåtet, så länge som du verkligen behöver det, så håller dig till max en gång i timmen.

5. Alkohol är väldigt fettbyggande, men om du dricker tillräckligt så du spyr upp det så räknas det inte!

6. Att ligga raklång på rygg har en väldigt slimmande effekt på hur du ser ut, gör det mycket.

7. Ost och smör kommer rymma ur din kyl och hamna i din mun - du kan inte på riktigt hållas ansvarig för detta fenomen.

Tilda-T
0

Jag tycker att punkt 6 är bra!Flört

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!