Hellasgården idag/morgon, någon?!
Jag tänker åka och bada både idag och i morgon, men alla mina vänner jobbar.
Någon Stockholmare som har lust att hänga på? Jag åker nog om ett par timmar, och kollar mina pm innan jag går. Kan jag dallra runt i baddräkt med mina 100kg så kan du!!! (Om ingen hör av sig tar jag med mig en god bok som vanligt)
You go girl!
(bor inte i sthlm)

Jag bor i närheten, men kan inte denna gång, har du lust nån annangång så pma gärna

Jag kommer nog att åka dit mååååååååååånga gånger i sommar! Jobbar bara 2-3 dagar i veckan så det blir många dagar över.

Nu har jag jobbat färdigt, så nu tar jag min bok och sticker. Men det finns fortfarande chans att hänga med i morgon!

Kan meddela att det var helt ljuvligt underbart, 22 grader i vattnet och en lätt svalkande bris. Sol eller trädskugga efter behag, själv valde jag en solig klipphäll där det är väldigt lätt att gå i.
I morgon åker jag nog lite tidigare på dagen. Det finns fortfarande chans att hänga på alltså!

Någon?

Skulle gärna följa med men bor långt norr om Stockholm.

Nu är det dags igen! Åker och badar vid 14-tiden, eller möjligen lite senare beroende på hur lång tid andra saker tar.
Någon intresserad?

… ingen…?
Vore jag i Sthlm så skulle jag gärna träffas men…det är jag inte tyvärr. Nästa gång, hoppas jag? :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Då hoppas jag du är här nästa gång, för det lär definitivt bli fler innan sommaren är över! (Förrförra året badade jag där i slutet av september, men riktigt så långt ska jag nog inte gå i år. Jag började ju i maj…)