Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-livsmedel
Läst 733 ggr
Fibblan
0

Jag har hittat Fläsksvålar nu med 0% kolhydrater.

Tryckte i mej några i bilen på vägen hem*S* Riktigt goda faktiskt. Kände att jag saknat tuggbehovet lite. Men det gäller att ta rätt, dom som inte ser ut som döda bleka kavlade stora larver innehåller ju 62 %!!  Men dom sr ju goda ut:)

Ska jag smaska framför tv:n ikväll………eller inte…mår nästan lite illa…Hm

AnnK
0

Var hittade du fläsksvålisarna?

Tilda-T
0

Köpte dom på Willys igår och blev väldigt glad att jag hittat dom!

Tjena! Vilken besvikelse smaka urrk och till och med luktade illa!

Blev så besviken så jag kastade hela påsen i närmaste sopkorg på IKEA glömde kolla om det var utgånget datum på dom , Jag är i alla fall botad  kommer aldrig mer att köpa dom!!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Fibblan
0

Hahah….jag köpte dom på Spar affären. Klart chips är godare, men det duger helt okej tycker jag. Dämpar tuggbehovet.

Willys ska det oxå finnas på som sagt.

Gozan
0

ica har äkta danska fläskasvålar.. ca 15 kr för en pyttepåse.. men dom är jättegoda och köper man större påse så ligger "resterna" bara o blir sega o då är det inget gott..

tuggar man såna svålar så får man i allafall i sej ordentligt med vätska.. för man blir jättetörstig…

skogsstjrna
0

Jag har köpt i USA och där fått påsar med unklukt, men också köpt hemma på Willys och fått riktigt goda utan lukt.

Du kanske hade otur med utgånget datum?

Men - som med alla snacks - man kan inte äta för mycket av dem. Då blir jag uppblåst i magen, och får svårt att sova. Sväller kanske i magen sen?

Fibblan
0

Jag blev proppmätt av några nävar. Men gott är det:)

skogsstjrna
0

Jo, jag med, men de var så goda att jag inte lyssnade på det örat… Räcka ut tungan