Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 913 ggr
fredrikat
0

Hej på er! (ny)

Idag klev jag upp kl 5.45 trots att jag har ledigt denna vecka. Varför?? Jo, jag skulle laga frukost och packa matlåda till sambon!! Jag har fått med honom på min nystart av LC kost! Han äter i normala fall en liten vit macka med kaviar på till frukost och sen äter han en två vita mackor till kl 9 på fm på jobb. SEN toppar han detta vid middagstid med två vita mackor till!! Sen undrar han varför han är så hungrig när han kommer hem kl 17?!?! Helt otroligt!! Hihihihi

Idag fick han två stekta ägg + bacon till frukost. Detta kämpade han ner, han är väldigt dålig på att äta frukost! I matlådan fick han fyra baconlindade järpar och grönsallad. Till detta en fett bearnesås! Hoppas han äter allt! Han såg nästan chockad ut när han såg matlådan, han förstod inte hur han skulle få ner allt!!

Nog om detta, en liten presentation av mig då! Heter Fredrika o är 33 år! Väger MYCKET!! HAr kört LC-kost tidigare, men i sommar blev det pannkaka av det! Så nu kör jag igång igen, stenhårt! Jag pluggar till ssk i Malmö och bor själv utanför Ystad! Har några hästar o en vovve! Har fått tre barn, tyvärr har en flaxat iväg, hon blev en ängel när hon var fem månader! Här är mina barn: Albin-98, Elvira-0003-död0008 och Alma-01

Tack för en jättebra lista! Jag har läst mycket och nu är jag redo att skriva också!! Vill passa på att tacka KiaBlogg, jag läser din blogg varje dag och känner igen mig sååååå mycket!!

KRam Fredrika

Stumpan
0

Välkommen hit Fredrika!

Hoppas att du ska trivas på denna utmärkta sida.

Vi försöker hjälpa och stötta varandra så gott vi kan..

Det låter bra att din sambo är med på Lc - det blir liksom enklare då..

Lycka till/ Stumpan.

Mervi
0

Din sambo kommer nog märka hur mycket bättre han mår när han får ordentlig matFlört och kommer att vara nöjd.

Lycka till !

Jag har ett barnbarn som heter Alma, gillar namnet. Alla dessa gamla namn är jättefina.

bantarirren
0

Hej Fredrika !!!

Välkommen hit,jag är själv ny här. Hoppas du kommer att trivas och lycka till till både dej o mannen

kramizz

Millaf
0

Välkommen och lycka till!

kram!

Margareta
0

Hej och välkommen säger jag med.
Vilken lycklig sambo du har som får matlådan bara gjord så där.
Sån lyx skulle jag också vilja ha då lunchen är mitt största problem.

Numer pensionär i Nynäshamn

Venus
0

Lycka till och du får berätta hur det går framöver.

Kia
0

Hej Fredrikat… Varmt välkommen till ett jätte bra forum… Tror du kommer trivas här. Dessutom skadar det inte med en skåning till. *L* Bor själv i Trelleborg:)

Roligt att du läser min blogg:), har förstått att det är många som känner igen sig där och det känns alltid bra att veta att man inte är ensam:)

Igen Välkommen hit. Glad

Diana61
0

Välkommen och lycka till säger jag med!

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Tilda-T
0

Välkommen ! Va kul att du fått med sambon också, återkom gärna med rapport om hur det går !

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!