Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2120 ggr
LC-Skorpionen
0

coffee syrup vanilla

Är det någon som vet hur mycket kolhydrater det är i coffee syrup vanilla? Det står ju att det är socker i… tyvärr. Men hur mycket kolhydrater kan det vara i 2-3cl?

Jag älskar ju sådant smaksatt kaffe…

Denna kommentar har tagits bort.
LC-Skorpionen
0

Är det ingen som har en aning? Jag nästan gråter blod efter smaksatt kaffe…

Anne
0

Det finns sockerfria! De är dock rätt svåra att hitta - märket är Da Vinci som visserligen ofta finns på caféer och dylikt, men många tar inte in de sockerfria. Martin Ohlsson säljer, om du råkar ha en storcash nära dig. Och de har inte alltid, men ganska ofta. Jag har vanilj, choklad och Irish Cream hemma just nu. Jättegoda!

Gozan
0

testa med att pudra över lite kanel…

LC-Skorpionen
0

#3 Ååå så avundsjuk jag blir. Irish Cream har jag dock aldrig smakat! Jag ska leta i varje affär/stormarknad/kiosk som finns här omkring och hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar sockerfria.

Tror ni att det går att beställa från Martin Ohlsson?

#4 Jag brukar ha med kanel, kardemumma eller kakao på , men det blir inte samma sak som smaksatt kaffe. Tyvärr…

AnnK
0

#3 det låter  jätteintressant, men jag undrar direkt om inte de sockerfria varianterna har en massa sötningsmedel i sig och därmed även ganska högt kollisinnehåll? Men man kan ju alltid hoppas…har du lust att titta på förpackningen? Glad

Anne
0

Ja, det står inte på flaskan - men det är sötat med sukralos. Ingen aning om hur många kolhydrater det är i det, tyvärr.

AnnK
0

tack Anne!