Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 1500 ggr
Fricko
0

Grillträff i Stockholm inställd

Grillträffen på fredag inställd p.g.a ändrade semesterplaner. Det får bli en annan gång. Hälsningar Björn.

Fricko
0

Puff

Hanveden
0

Va synd…  Kan någon annan hitta en bra plats istället här i Stockholm?

m lchf h  Glad .

PS Har ingen möjlighet att hålla i ett arrangemang själv då jag börjar arbete kl 22.00. DS

NillaNina
0

Nej, vad trist! Ledsen …..och inte har jag någon plats vi kan vara på istället. Någon annan?

frodig
0

Det verkar ju bli bra väder, så någonstans efter vattnet, t.ex i Tanto, skulle vi kunna träffas. Ska klura lite på det till imorgon…

Återkommer!

För det är klart vi ska träffas nånstans vi som nu är inställda på det, eller hur?

frodig
0

kom på att det är pridefestivalen på fredag och den brukar avslutas i tanto… massor av folk där, kanske lite svårt hitta varandra då..

.. Det blir kanonväder. Helst skulle man väl bara ligga och bada nånstans..

Någon annan som har nån idé? Känner mig lite seg och slö Generadefter en hel dag i solen..Cool !

rebens
0

Pridefestivalen börjar på fredag och då brukar det inte vara så mycket folk. Om man håller sig nere vid Årstaviken vid Bangolfbanan så klarar man sig rätt bra från att bli omkulltrampad. Cool

NillaNina
0

Någon hade föreslagit Rålis men där är det väl mer folk under pridefestivalen? Ska vi säga nere vid Årstaviken vid Bangolfbanan vid 17-tiden? Kan man grilla där eller ska man helt enkelt ta med färdigt och ha picnic?

rebens
0

Det är nog bäst att ha picnic, för jag vet inte om det är tillåtet att grilla. Men man ju se en hel del engångsgrillar bland det övriga skräpet på söndagsmornarna.

frodig
0

Ja, man kan väl strunta i grillandet, och nere vid bangolfen vid 17-tiden låter jättebra. Tror vi kommer två från UppsalaCool

Hanveden
0

Tyvärr råder det eldningsförbud så det är bara att rätta sig efter det…

Jag kan inte komma bla pga att jag skall börja arbeta 22:00.

m lchf h  :-).

frodig
0

Jag och Ingela-f56 kommer från Uppsala till Tanto kl 17.00 i morgon. Vi ses där Cool!

rebens
0

Jag och avataren tänkte försöka att komma. Tänkte få med guben också, han behöver omvändas till LCHF och jag tänkte att ni kunde vara till hjälp.Oskyldig

raphanus
0

Jag tittar nog också ner om jag inte har nåt annat för mig!

Jennix
0

Jag skulle gärna komma om jag inte vore i väst just nu. Men hoppas ni får det trevlig och låt oss hitta på FLER träffar! Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

frodig
0

raphanus! ukulelen, kommer den med tro Glad!?

CoolCat-1
0

Åååå…hade jag inte haft lunginflammation och varit drygt 80 mil bort, så hade jag oxå kommit!!!!

Ha en underbar kväll!!!  Skrattande

Tilda-T
0

Så vill vi gärna ha lite bilder, vi som är för långt borta för att kunna komma!!Skrattande

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!