Sök på hård mage, förstoppning osv på forumet så kommer du att få massor med tips, då detta ämne diskuterats ett flertal gånger.

Du äter förmodligen för lite fett,ladda på med dom fetaste produkterna!
Kokosfett brukar vara till bra hjälp.
magnesium…

jag hade problem i början och hade några svettiga möten med microlax. sedan dess dricker jag ett halvt glas vatten med två matskedar linfrö i morgon och kväll. och magen är nu OK. jag brukar även äta två bitar fincrisp med någon ost på, det hjälper också till eftersom det är fibrer i fincrisp. Lycka till.
linfrön och psylliumfrön, måste nästan vara med nånstans som jag ser det. jag brukar väva in det i min turkiska yougurt (med lite hallon) i frukosten
Håller med Mervi! kokosfett och även smör smörjer tarmarna. Ta extra till kaffet t.e.x.
Plommon? NEJ! Cocosolja? JA! samt mycket annat fett och även psyllium, har hjälpt mig.

Kokosfett!!
Fiber husk som folk sagt!
Hä hä, här var det mest skitsnack
! skämt å sido så tycker jag som #9 kokosfett, finns i hälsokostaffären ohärdat med eller utan kokossmak mumma för magen, skadar ej heller att ta en linföshot på morgonkvisten (1 msk hela linfö som man blandar med vatten, låt stå över natta) dra i dig den det första du gör på morgonen gött mos (på blomkål eller broccoli förstås)