Dålig dag idag.
Jag har ätit en hel del kolhydrater samt godis och bullar idag.
Jag skäms för att jag inte kunde hålla mig till dieten nu när jag äntligen börjar bli bra i magen.
Hej RaggSockan!
Deppa inte för dettta nu, för det behöver du inte. Du lär av misstaget och hoppar snabbt upp på banan igen tycker jag. Och detta är absolut inget att skämmas för!
Ta nu bara ett steg i taget och en stund i taget, så mår du snart lika bra som före avsteget!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

Skäms inte för det lönar sig inte!!!
Se det som att du har halkat av banan lite och måste tillbaka upp fort som sjutton , ju fortare dess bättre!!
Upp i smöret igen bara!!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Tycker inte att du skall skämmas. Problemet blir snarare om du får besvär i magen (och/eller annanstans) av det du intagit.
Apropå det. Det känns som om jag inte äter tillräckligt med fett. Blir mest kött och sås till maten. Bacon och ägg till frukost och sen turkisk yoghurt med linfrön och solrosfrön till mellis.
#3 Jo jag mådde dåligt direkt efter att jag åt mina onyttigheter.
Shit happens, man tar sitt straff och magont och lär sig, det är en ny dag imorrn :)

Eller kanske redan idag, om du har insett vad tokigt det blev så varför fortsätta ? Det som du stoppar i dig resten av den här dagen kan ju bli lchf om du väljer det, eller hur?
Jo jag ändrade mig efter lunchen. Men det som hänt har ju hänt och jag får stå för mitt otyg idag. hade bara inte orken att ställa mig att laga mat så det blev macka och vetebullar.
Känner lite bättre sen jag åt min köttiga och såsiga middag med helmjölk.
Tänker ta lite ostrullar ikväll som snacks.

Vilken duktig socka du är , som är tillbaka på spåret direkt, då blir skadan den minsta också!!
Tackar Tilda. Ville bara skriva av mig lite.
Ta en timma i taget. Har du fuskat, se till att börja äta bra igen NU. :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Bra jobbat RaggSockan! Hoppas du känner dig bättre efter ostrullarna. Det brukar täppa till eventuella sug ganska bra.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
Ostrullar är försvinnande goda. Min sambo sa; "Akta så du inte får ostmage", någon mer som hört det uttrycket? Han menade att man kunde sluta tåla mjölkprodukter om man åt för mycket ost.

#13. Att sluta tåla det helt, vet jag inte (med betoning på vet och inte), men jag fick väldigt ont i magen någon gång i maj då jag åt massor med ost flera dagar på raken .. Hade inte så mycket pengar, så jag fick äta det jag hade. Så sluta tåla vet jag inte, men få ont - det fick i alla fall jag. Tog dagar innan det gick över.
#13 Testa att fråga om han har en seriös artikel eller något annat att visa upp.