Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 735 ggr
Ixatrixa
0

Ixatrixa

Tokrolig katt-tant hehhe…trodde aldrig att jag skulle bli så tokig i sådant.

Har varit kock men läser nu till lärare i svenska på gymnasiet och jag tror det blir syslöjd med.

Född 75 det vill säga Polarn och Pyret generationen.

Jag har sedan jag blev 25 blivit ganska rund o go pga mycket soffsittande och har försökt många saker för att rasa i vikt.

Jag är sambo och vi har stått ut med varandra i snart 10 år *fniss*

Vi skall snart flytta till större…den 1 oktober

Jag har nu kört LC i 1 och en halv vecka och kämpar på…tyvärr så har några synder gjort att jag inte har gått ner så mycket än (igår fyllde min syster år tex) Idag är jag på banan igen och åt kottletter till frukost;)

Jag har redan märkt av lite vinster dock som bättre hy och min mage som jag haft sådana problem med har blivit fantastisk;)

Amiechan
0

Vad roligt! :) Hoppas du klurar ut massa goda recept till oss, du som har varit kock :D

Ixatrixa
0

Hehhe jag skall försöka hitta på lite godsaker;)

Något som är roligt är ju att få använda smör och grädde i matlagningen som i den klassiska fina matlagningen är att föredra.

Så jag ser det lite som en utmaning varje dag att få min måltid att bli så god som möjligt….jag tror på att man måste känna att det är både gott och roligt för att kunna orka äta alla slags dieter.

catlin
0

Hej o välkommen! Jag ser redan fram emot dina recept! Gott ska det vara, jag håller helt med! Skrattande

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

catlin
0

Men tant är du väl ändå inte - född 75?? Lilla gumman… Flört

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

Fibblan
0

Välkommen Ixatrixa in till denna toppensida med massor av helmysiga människor

Mervi
0

Välkommen hit. Kul att du redan upptäck en hel del fördelar med kosten. Det kommer säkert fler mer tiden.Glad

Margareta
0

Välkommen hit Ixatrixa… vi är många som uppskatter detta med smör och grädde! Ser fram emot att Du förser oss med recept.

Numer pensionär i Nynäshamn