Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 615 ggr
Undin
0

Nu har jag börjat skolan

Och den var sig lik förutom några mer hus sedan 23 år sedan, kul var att det fanns en 18 åring och en 19 åring.

Jag hörde, eller rättare sagt såg vad lärarna sa innan vi började, de diskuterade mitt brev om att jag vill ha en lugn, gärna manlig grupp för att jag ska höra bra. Det är jobbigt att läsa på läpparna som jag gjorde mest hela dagen. Så jag är urtrött nu *gäsp*

Mervi
0

Undin, har jag missat att du har problem med hörseln. Då är vi två. Jag hör dåligt sedan födseln och har hörapparat i bägge öronen. Håller med dig att det är jobbigt att höra med ögonen och läsa på läpparna och gissa vad som sägs.

Hoppas det går bra för dig och att gruppen är bra, inte för många som sluddrar och snackar i skägget.Glad

Undin
0

min hörsel är skadad från 5000 hz och upp. Men jobbigast är tinnitusen på ca 60 db, men det funkar för det mesta. Och idag fick vi reda på grupperna min var minst på 6 personer, två tanter och fyra yngre. Alla pratar bra så det kommer att bli braGlad

Men tyvärr fanns det inget bra till lunch så jag har ätit paj i dag

skogsstjrna
0

Paj - det blir inte mycket kvar om man skippar skalet… Förvånad

Men det kanske du inte gjorde?

Undin
0

jag åt allt, heldagar på skolan är tufft, men nu har jag gjort en sallad till morgondagen, sen hoppas jag det blir lite kortare dagar så man kan äta hemma