Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1594 ggr
Annisons
0

Vad tror ni?

Jag är nybörjare med kosten och det går ganska hyfsat. Jag älskar fett så …
Jag har inte helt övergått eftersom det känns knepigt för mig att stå vid spisen igen. Det har jag inte gjort på många år - bara när det varit nödvändigt. För min del har det varit frysta färdigrätter (därför ser jag ut som jag gör idag).

Jag ser en länk som låter såhär:

Blockera kolhydrater Prova ett varuprov av Carbo Block för effektiv viktnedgång.

Kan detta vara något att ta till i början?

raphanus
0

Bluff, bullshit, jox! Ät riktig mat i stället!

Gronstedt
0

Har provat, och det gjorde inte ett skvatt till eller från för min vikt eller mitt välbefinnande, däremot en hel del "från" för min plånbok. Så nä, jag skulle inte rekommendera det. Provade förresten häromdagen igen, eftersom jag hade några piller kvar och skulle dricka vin och äta lite mer grönsaker en vanligt. Jag kanske inte ska skylla på phaseolaminet, men jag blev erbarmligt sjuk frampå natten och spydde över högt och lågt. Och det brukar jag inte göra av några glas vin …

Annisons
0

Tack för svaren - man vill ju få någon annans åsikt om ditt och datt.

Jag fortsätter med naturligt fett. Glad Jag vet inte vad jag vägde när jag började men tycker ändå efter 2 veckor att det börjar synas på magens omfång.

Jag tittade på Oprah igår och där sas det något som jag tog fasta på mig och fick mig att tänka till varför jag ibland frossat på kanelbullar, godis, glass, chips mm.
Tristess! Det var min första tanke.
Tänkvärda ord!

"Vikten är ett symtom på att något inte står rätt till med dig"!

Mervi
0

Det är säkert så att vikten signalerar att något är galet.

Bästa sättet att blockera kolhydraterna är att inte stoppa dem in i munnen.Flört

Lycka till!

Wildrat
0

Tänk så här: hade det funkat hade det varit stora tidningsrubriker i alla tidningar och det hade troligtvis varit receptbelagt och köpts på Apoteket…