Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1803 ggr
Miyu
0

Skinny Bitch

Största Hollywoodtrenden just nu "All-in-one: Bli smal, snygg, frisk och rädda världen".

"- Budskapet är enkelt, säger Rory Freedman från sitt hem i Kalifornien. Om du vill bli smal och snygg, frisk och fräsch, och hjälpa till att rädda världen, kan du inte stoppa in vilken skit som helst i munnen!
Kött, fisk, ägg, mjölkprodukter, socker och vitt mjöl är bara att glömma, och medan du ändå är i farten, hoppa över kaffe, light-läsk, starksprit och öl också."

"With such blunt advice as, "Soda is liquid Satan" and "You are a total moron if you think the Atkins Diet will make you thin," it's a rallying cry for all savvy women to start eating healthy and looking radiant. Unlike standard diet books, it actually makes the reader laugh out loud with its truthful, smart-mouthed revelations. Behind all the attitude, however, there's solid guidance. Skinny Bitch espouses a healthful lifestyle that promotes whole grains, fruits, and vegetables, and encourages women to get excited about feeling "clean and pure and energized."

Jag garvar.

parsley
0

Kött, fisk, ägg och mjölkprodukter kan du glömma. Vad ska man äta då?Fundersam

magma
0

Bönor och linser? Quorn? Gråter

[linda-pinda]
0

Skinny Bitch espouses a healthful lifestyle that promotes whole grains, fruits, and vegetables, and encourages women to get excited about feeling "clean and pure and energized."

Nåväl, de är ju inte de första… Men kanske de blir färre och färre åtminstone!

Miyu
0

Pure and clean my ass. Däst, tung och gravid snarare.

missaz
0

#4 Gravid??? Hahaha! =) Antar du menar att man KÄNNER sig eller SER gravid ut. Skrattande

Melindrea
0

#4 Jo, för att faktiskt vara gravid är det väl inget fel på, egentligen?

missaz
0

#6 är underbart att vara gravid tycker jag iaf. :)

Melindrea
0

#7 Betyder det att man ska gratulera? =)

missaz
0

#8 Nej nej. :) Jag har tre redan, blir det en fjärde får det vänta minst 3-4 år!

Melindrea
0

#9 Hehe, okay. Nåja, nu är vi OT, fy oss. För mig blir det inte heller något barn på åtminstone ett par år! (vill ha en utbildning först, liksom… =)

missaz
0

#10 Ja, det här barkade iväg åt ett helt annat håll än vad tråden handlade om. *sorry*

Miyu
0

Haha, menade såklart att man känner sig fet, klumpig och ser gravid ut alltså sväller upp ;D Men det var nog förstått.

missaz
0

#12 Klart jag förstod det, men det såg rätt kul ut som du skrev det. =)

Miyu
0

Haha, yep. Aldrig varit gravid så, phew.

greensis
0

#12 Ja, jag började få underliga bilder av hur man plötsligt blev gravid på ovanstående beskriven kost. Äta som en kanin, ****** som en kanin?Generad

Fabricati diem, pvnc!

Will
0

#15 Haha! Oskyldig

[Karro]
0

men greensis Generad