Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 1474 ggr
Lottamaja
0

Blivit mer medveten!

Jag som ätit LCHF nu i några veckor och mått bra, visst har det slinkit ned lite kolhydrater på helgen men varit hyfsat duktig fram till denna helg… ojoj vilken frossa med bla. mkt kolhydrater, men vad dåligt jag mådde både psykiskt och fysiskt. Blev bubblig och svullen i magen, blev nedstämd m.m så det goda frossandet med bla äppelpaj var inte värt hur ajg mådde på söndagen. Man mår ju nästan illa om man äter socker nu. Så nu är det måndag och vill må bra igen så nu gäller det att "avsockra" kroppen.

Wish me luck!

Qamilla
0

Good luck. Jag vet hur det är. Min son ville äta på McD på sin födelsedag och jag tänkte att en kycklingsallad med vatten och utan brödet inte borde vara så illa för mig. Låg sjuk hela helgen sedan med symptom som liknade en jobbig magsjuka. Hua.

irode
0

Hej Lottamaja

Man får nog glädjas över att kroppen så villigt pratar om för en när man inte handskas rätt med den. Jag upplevade samma sak för några veckor sedan. Har sedan kört LCHF mera strikt.

Under helgen upplevda jag mera energi än jag har haft i många år - underbart!

Lycka till med LCHF
:-) Inge

Lottamaja
0

jo visst är det så och redan idag alltså efter helgens frossande så är toabesöken enormt mycket tätare- bara för att man inte ätit kolhydrater till frukost o lunch!