Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1037 ggr
Mizzi
0

Efterlysning !!!!!

Jag efterlyser ensamstående mammor med två eller fler barn som är sjukpensionärer och lever på LCHF och som INTE har bil eller tillgång till bil och som bor i en liten håla långt från en stad.

Hjälp mig och visa HUR NI klarar det ekonomiskt !!!!!! för jag gör det inte.

Jag har nu försökt två gånger !!! och hamnar varje gång på minus som jag sen får spara ihop av pengar jag inte har =(

//Mizzi

PM :a mig ni som har en vettig lösning andra göre sig icke besvär, och lustiga komenterer från folk som inte vet hur det är att ha "dåligt ställt" betackar jag mig från också.

DaMum
0

Hej!

Jag är ensamstående, bor tillsammans med min yngsta dotter som är 10 år och har flera diagnoser. Jag är sjukpensionär och har en äldre dotter som "tär" rätt mycket på ekonomi och allt möjligt. Även hon har ett flertal diagnoser.

Det är inte helt lätt att balansera ekonomin, men det går.

Köttfärs på längden och tvären. Ägg. Smör. Grädde. Vitkål. Ost. Ibland "festa" på billigt kött i storpack. En och annan billig tysk korv ibland.

Vi lever väldigt enkelt, men mår väldigt bra. Tänk dig en måltid bestående av 2-3 pannbiffar gjorda på köttfärs, ägg och kryddor. Till detta en klutt cole slaw på vitkål, majonnäs och creme fraiche. Jag lovar, det blir inte särskilt dyrt per portion.

Att äta LCHF innebär för vår del att det inte blir några mellanmål. Vi äter max 3 gånger per dag.

Kram och lycka till!